واکنش قالیباف به اقدام دولت آلمان علیه حزب الله لبنان

محمدباقر قالیباف منتخب اول مردم تهران در مجلس یازدهم در حساب کاربری خود در توئیتر نسبت به اقدام آلمان در تروریستی اعلام کردن حزب الله لبنان واکنش نشان داد.

اخبار سیاسی - نوشت: حزب الله حقیقتی است غیرقابل کتمان در مسیر تحقق ارادۀ الهی بر روی زمین؛ آنها مدت‌هاست که اراده کرده‌اند تا این نور الهی را خاموش و نابود کنند ولی هنوز نمی‌دانند که وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ...

روز گذشته دولت آلمان حزب الله لبنان را سازمانی تروریستی اعلام کرد و پلیس این کشور عملیاتی برای بازداشت افرادی که با این گروه در ارتباط هستند را آغاز کرد.

سخنگوی وزارت کشور آلمان در توئیتر خود نوشت: «هورست زیهوفر» وزیر کشور، فعالیت گروه شیعه تروریستی حزب الله لبنان را در آلمان ممنوع کرد.

«هایکو ماس» وزیر خارجه آلمان نیز در همین رابطه در پیامی توئیتری، نوشت: حزب‌الله حق اسرائیل برای موجودیت را انکار می‌کند، به خشونت و ترور تهدید می‌کند و به نوسازی گسترده زرادخانه موشکی خودش ادامه می‌دهد.

در همین رابطه سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه اقدام دولت آلمان علیه حزب الله لبنان را در راستای اهداف رژیم صهیونیستی و آمریکا خواند و آن را به شدت محکوم کرد.