مجلس یازدهم اولین مجلس گام دوم است

عبدالحسین روح‌الامینی منتخب مردم تهران در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در نشستی مجازی با دانشجومعلمان که به همت بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان برگزار شد، ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این نشست، گفت: از سال 63 که شورای عالی انقلاب فرهنگی تاسیس شد بنده جزو گروه اول مشاورین دبیر این شورا بودم و تا الان به عنوان مشاور در این بخش، با عرصه فرهنگ، علم، آموزش و پرورش و سند تحول دانشگاه پیام نور و دانشگاه آزاد و....در ارتباط بودم.

اخبار سیاسی- وی گفت: بنده سر کلاس تدریس نکرده‌ام اما با این مسائل که گفته شد در ارتباط بودم. جلسه‌ای مثل این جلسه جای خوشبختی دارد و برای اینکه به نتیحه مطلوب برسید، باید با اکثر نمایندگان گفت‌وگو کنید.

منتخب مردم تهران در ادامه صحبت‌های خود به نقش مجلس یازدهم اشاره کرد و گفت: بدنه کارشناسی دولت به تنهایی کفایت نمی‌کند و مجلس یازدهم اولین مجلس گام دوم است و در نظر دارد جهش ایجاد کند آن هم نه تنها در تولید بلکه در همه امور و به ویژه به آموزش و پرورش که باید به آن به عنوان یک سرمایه گذاری نگاه کرده نه هزینه.

روح الامینی در ادامه صحبت های خود به منزلت معلمی اشاره کرد و افزود: مجلس باید منزلت و جایگاه معلمی و آموزش و پرورش و کار فرهنگی را به گونه‌ای ببیند که مورد استقبال همه باشد و برای رسیدن به این مسیر باید یک عقبه کارشناسی برای موضوعات توسط نخبگان انقلابی و دغدغه‌مند ایجاد شود.