تقدیر فرمانده دژبان ارتش به مدافعان سلامت

امیر حسینی فرمانده دژبان ارتش جمهوری اسلامی ایران ، معاونین و جمعی از پرسنل، صبح روز دوشنبه 22 اردیبهشت ماه ضمن دیدار با علی اکبر ولایتی رئیس بیمارستان مسیح دانشوری، نسبت به تلاش و جانفشانی کادر درمانی بیمارستان مسیح دانشوری و همه مدافعان سلامت ادای احترام کردند.

اخبار سیاسی- امیر حسینی فرمانده دژبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دیدار با دکتر ولایتی که جمعی از پزشکان، متخصصان و کادر درمانی بیمارستان مسیح دانشوری نیز حضور داشتند، ضمن تقدیر و تشکر و آرزوی سلامتی برای کادر درمانی گفت: از ریاست بیمارستان مسیح دانشوری که همیشه در کنار ملت شریف ایران بوده اند و تمامی مدافعان سلامت در سراسر کشور به ویژه جهادگران مبارزه با کرونا در بیمارستان مسیح دانشوری تقدیر نموده و ادای احترام می نمایم.

وی همچنین با اهدا لوح تقدیر به دکتر ولایتی افزود: مقام معظم رهبری فرمودند کادر درمانی جهاد در راه خدا را انجام می دهند و لذا لازم می دانم از این مرکز به تمام مدافعان سلامت در سراسر کشور نیز ادای احترام نمایم.

فرمانده دژبان ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: در راستای تشکر از کادر درمانی کشور، فرمانده محترم ارتش نیز روز 29 فروردین روز ارتش را با شعار مدافعان وطن و یاوران سلامت آغاز کردند و به روح مطهر شهدای مدافع سلامت درود فرستادند و در این دیدار سلام و تقدیر ایشان را نیز اعلام می نمایم.

امیر حسینی افزود: تاب تحمل پوشیدن ماسک، دستکش و مراقبت از بیمارانی که خانواده های آنان چشم انتطارشان هستند و فشار جسمانی و دوری از خانواده را سپید پوشان سلامت و درمان کشور به جان خریدند و به درستی در راه دفاع از سلامت کشور گام برداشتند و سربلند هستند.

وی تاکید کرد: برادرانتان در ارتش به وجود شما افتخار می کنند و در کنار شما ایستاده ایم و به شما عزیزان احترام می گذاریم.

  در ادامه این دیدار دکتر ولایتی هم ضمن خیر مقدم و تشکر از حضور فرمانده، معاونین و جمعی از پرسنل ارتش در بیمارستان مسیح دانشوری، از تلاش ها و زحمات مدافعان سلامت و به ویژه کادر درمانی بیمارستان مسیح دانشوری که در خط مقدم مبارزه با کرونا حضور دارند تقدیر کرد.

وی همچنین از رشادت ها و مجاهدت های ارتش و تمامی نیروهای نظامی و انتظامی تقدیر کرد و گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران همیشه مدافع ملت، ایران و اسلام است و امروز هم با حضور در بیمارستان مسیح دانشوری و در کنار همکاران این مرکز نشان دادند که در کنار کادر درمانی هستند و در این میدان مبارزه نیز از آنان حمایت خواهند کرد.

وی افزود: در کنار یکدیگر و در همه عرصه ها از ایران اسلامی دفاع می کنیم و مدافعان سلامت نیز در خدمت مردم هستند و مانند مدافعان وطن و مدافعان حرم نشان دادند که هر زمان خطری کشور را تهدید نماید جان خود را فدای ملت شریف ایران و اسلام خواهند کرد.

رئیس بیمارستان مسیح دانشوری در پایان تصریح کرد: از ارتش جمهوری اسلامی ایران و جنابعالی و همراهان تشکر می کنم که امروز در این بیمارستان حضور پیدا کردید و روحیه وصف ناشدنی را به پزشکان، متخصصان و کادر درمانی اهدا نمودید.

در ادامه این دیدار نیز در حضور ولایتی، امیر حسینی و کادر درمانی بیمارستان مسیح دانشوری، گروه موسیقی دژبان ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن اجرای مارش نظامی، از کادر درمانی بیمارستان مسیح دانشوری تقدیر و به آنان ادای احترام کردند.