القدس لنا/ لحظه شماری برای پایان اسرائیل

روز قدس سال 1399 را متفاوت ترین روز قدس در طول 40 سال اخیر باید دانست زیرا اینبار کرونا باعث شد مراسم روز جهانی قس که هر سال با شور و اشتیاق فراوان برگزار می شد حال و هوای دیگری داشته باشد و مجبور باشیم اینبار راهپیمایی در خیابان را لغو و به شکل مجازی فریاد القدس لنا سر داده و مشت ها را گره کرده و مرگ بر اسرائیل بگوییم.

اخبار سیاسی- روز قدس برای هر انسان آزاده خواه در جهان روز مهمی است، هیچ انسانی نیست با دیدن شلیک گلوله ها به سمت فلسطینیان برای راندن از سرزمینشان غمگین و گریان نشود و خوی وحشیگری رژیم غاصب صهیونیستی را ببیند و بخواهد ساکت بماند.

به گزارش افکارنیوز، اینکه برخی حکام کشورهای اسلامی و مستکبران جهان در کنار اسرائیل قرار گرفته اند نشان از خوی وحشی و منافع مادی این حکام دارد که دین و دنیای خود را به یک رژیم غاصب فروخته اند و حق را دیده و از آن حمایت نمی کنند.

اما بر خلاف این حکام ظالم ملتهای منطقه و آزادی خواهان جهان قدس و فلسطین را مساله اول جهان اسلام می دانند و زیر بار زورگویی اسرائیلی ها نمی روند.

اگر چه امسال ستاد مقابله با کرونا اعلام کرد که راهپیمایی روز جهانی قدس برگزار نمی شود اما این بدان معنا نیست که مبارزه علیه رزیم صهیونیستی و تلاس برای آزادسازی قدس شریف به حاشیه برود.

این روزها در فضای مجازی به خصوص شبکه های اجتماعی با هشتک القدس لنا کاربران فریادهای خود را بر سر اسرائیل می کشندو حالا صدای عدالت خواهی به گوش همه جهانیان رسیده که این غده سرطانی باید از بین برود.

اسرائیل به کمک آمریکا در این سالها با نقاب جدید و بزک کرده به دنبال معامله قرن است، توطئه ای جدید که پس از شکست رژیم صهیونیستی و آمریکا از مقاومت رقم خورد به دنبال اجرایی کردن آن هستند.

روز قدس می تواند بهترین روز برای رسوایی طرح معامله قرن باشد ، مطمئنا وعده امام خامنه محقق خواهد شد و رژیم جنایتکار صهیونیستی 25 سال آینده را نخواهد دید و جریان مقاومت همانطور که تا امروز در دلهای همه مسلمانان و آزادی خواهان نفوذ کرده بیشتر نیز نفوذ می کند و جهان نیز خواستار از بین رفتن این غده سرطانی خواهند شد.

اما مهمترین و دلگرم کننده ترین اتفاق روز قدس امسال سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی است که  روز جمعه همزمان با روز جهانی قدس در ساعت ۱۲ به وقت تهران با جهان اسلام سخن خواهند گفت که این برنامه به صورت زنده از شبکه های تلویزیونی و رادیویی پخش می شود.