توصیه یک نماینده مجلس/ خودروی قسطی نگیرید

سید احسان قاضی زاده هاشمی منتخب مردم فریمان در مجلس گفت: هیأت رئیسه مجلس یازدهم تدبیری را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ اتخاذ کند تا نمایندگان در این دوره خودرو به صورت قسطی دریافت نکنند.

اخبار سیاسی- وی افزود: با توجه به شرایط خاص اقتصادی کشور و مشکلات معیشتی مردم بهتر است نمایندگان مردم نیز با حذف یکسری از امتیازات بیشتر خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به مردم نزدیک کنند.

منتخب مردم فریمان در مجلس اظهار داشت: در شرایطی که مردم برای خرید یک پراید در بازار آزاد باید بین 70 تا 80 میلیون تومان نقدا پرداخت کنند و برای ثبت نام خودروها هم با مشکل مواجه‌اند، دریافت خودرو به صورت قسطی وجهه خوبی ندارد و نگاه مردم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نسبت به نمایندگان تغییر می‌دهد. نماینده هرچه بتواند خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ از این گونه امتیازها دور کند بهتر شرایط مردم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ درک می‌کند و در مسیر رفع مشکلات مردم هم بهتر گام برمی‌دارد.

قاضی زاده هاشمی خاطرنشان کرد: دریافت خودرو به صورت قسطی بازتاب خوبی در جامعه ندارد و یک نوع تفاوت بین نمایندگان و مردم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نشان می‌دهد.

وی در پایان گفت: بهتر است با دوری جستن از این امتیازات اولا شرایط مردم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بهتر درک کنیم و ثانیا موجبات یاس و ناامیدی و بدبینی مردم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ فراهم نکنیم.