به گزارش افکار به نقل از ایلنا، معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران در نشست خبری استاندار مازندران پیرامون سفر سوم ریاست جمهور و هیئت دولت به مازندران ،درجمع خبرنگاران با بیان اینکه باید در استقبال از دولتمردان در مازندران تلاش وافری از سوی مسئولین انجام بگیرد گفت: احمدی ن‍ژاد بیشترین عنایت را به استان مازندران داشته است، وحضور رحیممشایی بعنوان کسیکه در دولت حرف اول را میزند نعمتی برای مردم مازندران برشمرد وتصریح نمود: در دولت های قبلی حلقه تصمیم گیری در انحصار استان های دیگر بود، در حالی که در حال حاضر این مسئله تغییر کرده است.

وی افزود: در هیچ دولتی به اندازه دولت نهم و دهم به هویت و باور مازندران توجه نشده است.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: در این مقطع استان نیازمند وحدت و همگرایی است و در سایه همین وحدت و همدلی میتوان پیشبرد توسعه استان را عملیاتی کرد.

رییس ستاد هماهنگی سفر هیأت دولت به مازندران، استقبال مردمی از این سفر را از بهترین و باشکوه ترین نوع استقبال ها پیش بینی نمود و بیان داشت: یکی از مهمترین رخدادهای سال ۸۹ در مازندران سفر قریب الوقوع دکتر احمدی نژاد و هیات دولت به استان خواهد بود.

وی در ادامه گفت: توسعه و پیشرفت همه جانبه ی مازندران و همچنین تحقق مصوبات سفرهای استانی دولت در گرو تعامل همه جانبه و همراهی اصحاب رسانه است.

وی با بیان اینکه مصوبات سفر فرهنگی دولت به مازندران در حوزه محتوا و نرم افزار است، گفت: در شرایط کنونی فضای خوب رسانه ای در استان وجود دارد که مدیریت ارشد استان را همراهی می کند.
وی با بیان اینکه دولت در استان رسانه ای ندارد و همه ظرفیت ها در خدمت اهداف دولت است افزود: سرعت در انتقال اخبار و تعامل مناسب خبرنگاران با مدیران از جمله انتظارات ما از اصحاب رسانه است. ابراهیمی افزود: ایجاد نشاط و امید در جامعه باید سرلوحه ی کار خبرنگاران و اصحاب رسانه استان قرار گیرد.

وی در خصوص برنامه های سفر ریاست جمهوری به مازندران گفت: دیدار مردمی در استادیوم شهید متقی ساری انجام خواهد شد، سپس دیدار با مدیران و کارگزاران دولتی، دیدار با خانواده های شهدا، دیدار با نخبگان، حضور در شبکه استانی وگفتگوی زنده با مردم مازندران از دیگر برنامه های سفر ریاست محترم جمهور به مازندران است.

معاون سیاسی وامنیتی استاندار مازندران افزود: از طرف شورای اطلاع رسانی دولت در استان تیمی برای ارزیابی فعالیت های اصحاب رسانه مازندران در این سفر تشکیل یافته تا ضمن برگزاری مسابقه ای بدین مضمون برترین سوژه های خبری، عکاسی، گزارش و غیره انتخاب گردد.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار با اشاره به برخی از برنامه های سفر سوم رییس محترم جمهور و هیأت دولت به استان، گفت: دیدار مردمی رییس جمهور در استادیوم شهید متقی ساری، دیدار با خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان و اعطای مدال افتخار به برخی از آنها، دیدار با مدیران دستگاه های اجرایی، گفتگوی زنده ی تلویزیونی با مردم از طریق شبکه ی طبرستان و تشکیل کارگروه فرهنگ و هنر به ریاست ایشان از جمله ی این برنامه ها خواهد بود.

وی با بیان اینکه در تدوین مصوبات پیشنهادی سفر سوم دولت از نقطه نظرات برخی از صاحب نظران و مدیران حال حاضر و گذشته ی استان بهره برداری شده است، خاطر نشان ساخت: بیشترین مصوبات این دوره از سفر استانی دولت به مازندران در حوزه های نرم افزاری است تا از سخت افزار های موجود در استان بهره برداری مناسب صورت پذیرد.