واکنش شمخانی به درگذشت رمضان عبدالله

دریابان علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی امروز (یکشنبه) با صدور پیامی خطاب به «زیاد النخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین درگذشت « رمضان عبدالله شلح» دبیرکل سابق این جنبش را تسلیت گفت.

اخبار سیاسی- متن پیام به این شرح است:

برادر گرامی جناب آقای زیاد النخاله

دبیرکل محترم جنبش جهاد اسلامی فلسطین

رحلت غمبار دوست قدیمی و برادر مجاهدم دکتر رمضان عبدالله شلح (رحمت الله علیه ) که از چهره های درخشان و فداکار مقاومت اسلامی بود،موجب تاثر و تاسف فراوان شد.

دکتر رمضان عبدالله بعنوان شخصیتی ارزشمند و مبارزی خستگی‌ناپذیری زندگی با برکت خود را خالصانه وقف آرمان مقدس مقاومت فلسطین کرد و در مبارزه بی امان با اشغالگران صهیونیستی، شجاعت، تدبیر و اراده خلل ناپذیر فرزندان مردم مظلوم فلسطین را در مسیر احقاق حقوق به یغما رفته شان قهرمانانه به نمایش گذارد و راه شهید دکتر فتحی شقاقی را با افتخار ادامه داد.

بی تردید مبارزات و خدمات این فرزند برومند مقاومت فلسطین و اسطوره پایداری و نماد ایستادگی جهان اسلام، سرمایه گرانبهایی است که همرزمان و شاگردانش با اتکا به آن گام‌های خود را تا آزادی کامل قدس شریف و محو کامل رژیم صهیونیستی مستحکم تر از همیشه بر خواهند داشت.

اینجانب این ضایعه مولمه را به ملت بزرگ فلسطین، فرماندهان و رزمندگان گروه‌های مقاومت اسلامی و مقاومت فلسطین به ویژه جنابعالی و خانواده محترم ایشان تسلیت و تعزیت عرض کرده و علو درجات آن عزیز سفر کرده و پیروزی نهایی برای ملت مقاوم فلسطین را از خداوند قادر متعال مصلحت مسئلت می کنم.