آخرین وضعیت ایراد نمایندگان به اعتبارنامه تاجگردون در مجلس

محمد علیپور، سخنگوی شعبه دوازدهم و نماینده ماکو، چالدران، شوط و پلدشت در مجلس شورای اسلامیبا اشاره به پاسخ شورای نگهبان درباره موارد مطرح شده در اعتراض به اعتبارنامه برخی از نمایندگان گفت: پاسخ شورای نگهبان در مورد اعتراض نمایندگان به اعتبارنامه «غلامرضا تاجگردون منتخب مردم گچساران» را ندیدم، ولی اگر پاسخ شورای نگهبان نسبت به اعتراض نمایندگان به اعتبارنامه‌ها این باشد که موارد و مستندات ارسالی آنها به شورای نگهبان را قبلا دیده باشد، شعبه مورد دیگری ندارد و اعتبارنامه «تاجگردون» تأیید می‌شود.

اخبار سیاسی- سخنگوی شعبه دوازدهم ادامه داد: شعبه ۱۲ مواردی که نمایندگان معترض به اعتبارنامه « تاجگردون » ارائه کرده بودند را به شورای نگهبان ارسال کرد و از آن شورا استعلام گرفتیم که آیا شورای نگهبان این موراد را قبلا  ملاحظه کرده است یا خیر. شورای نگهبان هم اعلام کرده که موارد اعتراضی نمایندگان، قبلا در بررسی صلاحیت «تاجگردون» در جریان انتخابات احراز شده است.

نماینده ماکو، چالدران، شوط و پلدشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: باتوجه به آنکه موارد مطرح شده قبلا در شورای نگهبان احراز شده است، طبق آیین نامه اعتبارنامه «تاجگردون» دیگر به صحن نمی‌آید مگر اینکه تفسیر دیگری شود.

سخنگوی شعبه دوازدهم اظهار کرد: شعبه ۱۲ امروز بعدازظهر جلسه‌ای تشکیل می‌دهد و پاسخ شورای نگهبان را بررسی می‌کند، بنابراین از آنجایی که شورای نگهبان در جریان انتخابات مدارک «تاجگردون» را تأیید کرده است، شعبه ۱۲  در مورد اعتبارنامه نظر می‌دهد و نظر شعبه در صحن قرائت می‌شود.