پشت پرده تخریب ها علیه مجلس یازدهم

تخریب ها علیه مجلس یازدهم و هجمه علیه آن توسط برخی نیروهای لیبرال و وابسته به جریان غرب گرا نشان می دهد این جریان پس از شکست در انتخابات مجلس سناریوی تخریبی خود را آغاز کرده اند تا نمایندگان مجلس را دچار حاشیه ها کنند تا نتوانند نمایندگان اصولگرا به امور مهم نظارتی و وظایف نمایندگی خود برسند.

اخبار سیاسی- جریان اصلاح طلب با تخریب مجلس یازدهم و به ویژه چهره محمد باقر قالیباف می خواهد پیروز انتخابات 1400 شود.

به گزارش افکارنیوز،احد آزادی‌خواه از نمایندگان مجلس یازدهم در این باره می گوید: برخی از افراد و جریانات سیاسی برای تضعیف مجلس یازدهم دست به هرکاری می‌زنند؛ اخیرا هم با مطرح کردن ازدواج اجباری و ربط دادن آن به مجلس قصد بر تشویش اذهان داشتند که البته این موضوع هیچ‌گونه صحتی نداشته است.

وی در ادامه افزود: متاسفانه این تخریب ‌ها به شکلی هدفمند و ضابطه‌مند از سوی برخی از رسانه‌های داخلی و خارجی صورت می‌پذیرد تا اینکه چهره مجلس یازدهم را مخدوش نمایند.

نماینده مردم ملایر در مجلس یازدهم با تاکید بر اینکه معتقد است از این دست تخریب‌ها از سوی جریانات سیاسی علیه مجلس یازدهم در آینده هم صورت خواهد پذیرفت،اظهار کرد: معتقدم که این تخریب‌ها صورت پذیرفته علیه مجلس یازدهم تمامی ندارد؛ چرا که این‌ها به دنبال مایوس کردن مردم از این مجلس هستند.

آزادی‌خواه در ادامه افزود: انتظار ما این است که رسانه‌های داخلی اعم از مطبوعات، خبرگزاری‌ها و رسانه ملی اخبار را به دقت و با صحت و سقم به دست مردم برسانند تا اینکه عدالت رعایت شود.

وی به اهداف افرادی که این دست از تخریب‌ها را علیه مجلس یازدهم شکل می‌دهند اشاره کرد و گفت: برخی از جریانات سیاسی از جریان حاکم بر مجلس یازدهم راضی نیستند؛ چون این جریان سخن مردم را بازگو می‌کند و قسم یاد کردند که وکیل ملت باشند نه وکیل الدوله به همین سبب آنها نیز با این قصه موافق نیستند.

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی نیز در این خصوص گفته بود : متأسفانه شاهد آن هستیم که در چند روزی که مجلس یازدهم فعالیت خود را آغاز کرده است، تخریب‌ها علیه خانه ملت آغاز شده است.

سلیمی گفت: به نظر می‌رسد که برخی آقایان خیلی عجله دارند مجلس یازدهم را تخریب کنند این در حالی است که برخی از نمایندگان مجلس دهم هم به دنبال تخریب مجلس یازدهم هستند.

وی افزود: گویا برخی افراد فراموش کرده‌اند که چهار سال در مجلس دهم چه کاری انجام داده اند و چه دستاورد‌هایی داشته‌اند؟

منتخب مردم محلات در مجلس اظهار داشت: بهتر است نمایندگان مجلس دهم به جای حمله به مجلس یازدهم پاسخگوی عملکرد خود باشند.

نکته جالب در این میان این است که مجلس دهم که با اکثریت اصلاح طلبان و لیست امید تشکیل شده بود نتوانست کارنامه خوبی از خود به جای بگذارد و از سوی دیگر نیز دولت حسن روحانی نیز نتوانسته به شعارهای خود عمل کرده و کارنامه ضعیفی دارد.

اصلاح طلبان به جای اینکه امروز پاسخگوی دوران مسئولیت خود باشند فرار رو به جلو را در دستور کار قرار داده و هر روز با موضوعات حاشیه ای سعی دارند مجلس یازدهم که کار برای مردم را در دستور کار قرار داده را تخریب کنند تا نتواند به وظایف خود عمل نماید.