رژیم جعلی صهیونیستی از درون با بحران فروپاشی مواجه است

محمدباقر قالیباف در دیدار ظهر امروز (چهارشنبه) با صلاح الزواوی سفیر فلسطین در جمهوری اسلامی ایران، گفت: مقوله فلسطین پیش از آن که سیاسی باشد، مسئله اسلام است، حتی پیش از انقلاب اسلامی نیز امام خمینی (ره)، یاران ایشان و انقلابیون دغدغه فلسطین را داشتند و اهمیت این موضوع پس از انقلاب اسلامی، برای همه ایرانیان بیشتر شد.

اخبار سیاسی- وی با اشاره به مواضع مقام معظم رهبری و جمهوری اسلامی ایران در حمایت از آزادسازی قدس،  افزود: حمایت‌های ایران از فلسطین و غزه نشان‌دهنده سیاست اصولی ما در قبال فلسطین است. رژیم صهیونیستی تصور می‌کرد با گذشت زمان و تغییر نسل، جوانان فلسطینی سرزمین و تاریخ خود را از یاد می‌برند در حالی که علیرغم گذشت ۷ دهه از اشغال سرزمین تاریخی فلسطین، جوانان این سرزمین با وجود سختی، آوارگی و جنگ نسبت به حفظ ارزش ها، اهداف و سرزمین خود مصمم‌تر شده اند.

رئیس مجلس شورای اسلامی، قدس شریف را مسئله اسلام دانست و افزود: رژیم جعلی صهیونیستی از درون با بحران فروپاشی مواجه است تا جایی که نخست وزیر جنایتکار این رژیم  برای تشکیل دولت اشغالگر خود ماه‌هاست با بحران داخلی مواجه است.

قالیباف با گرامیداشت یاد شهید سردار سلیمانی به خدمات این شهید بزرگوار اشاره کرد و گفت: به یاری خدای بزرگ مسیر آینده روشن است و مبارزات حق طلبانه تا رسیدن به موفقیت نهایی ادامه می‌یابد.

صالح الزواوی: زوال اسرائیل قطعی است

«صلاح الزواوی» شیخ السفراء و سفیر فلسطین ضمن تبریک به قالیباف به مناسبت انتخاب وی به ریاست مجلس شورای اسلامی، ایران را کشوری بزرگ و مهم در منطقه دانست و یادآور شد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) طراحی را عملیاتی ساختند  که طرح دشمنانه آمریکایی–صهیونیستی را به چالش کشید.

وی با بیان اینکه طرح آمریکایی–صهیونیستی تنها مربوط به فلسطین نبود بلکه اردن، سوریه، لبنان، عراق، بخشی از عربستان سعودی را نیز درگیر می‌کرد، افزود: رژیم صهیونیستی با اجرای این طرح به دنبال گسترش قلمرو خود بود که امام خمینی (ره) از تحقق این اهداف جلوگیری کرد.

سفیر فلسطین وحدت جهان اسلام و آزادسازی فلسطین را از جمله اهداف طرح امام خمینی (ره) در مواجهه با رژیم صهیونیستی برشمرد و گفت: پیگیری تحقق این اهداف توسط ایران موجب اعمال تحریم‌ها و ۸ سال جنگ تحمیلی بود و انرژی و بمب هسته‌ای بهانه‌ای بیش نبود.

وی با بیان اینکه آیت‌الله خامنه‌ای پس از امام خمینی(ره) آزادسازی فلسطین و وحدت جهان اسلام را مصصم پیگیری می‌کنند، گفت: در حال حاضر این اهداف منحصر به جمهوری اسلامی ایران نیست و به سایر کشورها نیز گسترش یافته است.

سفیر فلسطین با اشاره به تلاش آمریکا و رژیم صهیونیستی برای جلوگیری از وحدت کشورهای اسلامی، زوال اسرائیل را  قطعی دانست.