به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس، همزمان با روز ارتش جمهوری اسلامی ایران از لحظاتی پیش مراسم بزرگداشت روز ارتش همراه با رژه نیروهای چهارگانه ارتش جمهوری اسلامی با حضور جمعی از مسئولان و فرماندهان نظامی در جوار مرقد مطهر امام خمینی (ره) آغاز شد.

نیروهای غیور و پر عزت جمهوری اسلامی ایران همزمان با روزی که از سوی امام خمینی(ره) به نام روز ارتش نامگذاری و بر رژه هر ساله این نیرو تاکید شد بار دیگر با حضور پر شور خود اقتدار و توانایی این نیرو را به رخ جهانیان می‌کشند.

همزمان با برگزاری مراسم بزرگداشت روز ارتش، نیروهای چهارگانه ارتش جمهوری اسلامی با حضور پر شور و عزت‌آور خود با ادوات مختلف بار دیگر اقتدار این نیرو را به نمایش می‌گذارند.

این گزارش حاکی است، مراسم بزرگداشت روز ارتش همراه با رژه نیروهای چهارگانه ارتش جمهوری اسلامی ایران از ساعت ۸:۳۰ در جوار حرم مطهر امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی برگزار شده ست.

همچنین همزمان با روز ارتش جمهوری اسلامی ایران از فرودگاه امام خمینی(ره) به مدت چهار ساعت پروازی انجام نمی‌شود.

روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) نیز به مناسبت این روز با صدور اطلاعیه‌ای تاکید کرد: در زمان برگزاری مراسم روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در روز ۲۹ فروردین ماه جاری، به مدت چهار ساعت هیچ پروازی در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) انجام نمی‌شود.

روابط عمومی فرودگاه بینالمللی امام خمینی (ره) از مسافران خواست با توجه به انجام مانور ارتش جمهوری اسلامی ایران که از ساعت هفت صبح امروز ۲۹ فروردین برگزار میشود، تغییر ساعت پرواز را از طریق شرکت صادر کننده بلیت خود جویا شوند.