مردمی کردن و همه گیری جنگ با نفوذ

محسن پیرهادی ، با اشاره به سالروز حادثه هفتم تیر، گفت: مناسبت‌هایی مانند هفت تیر یا هشت شهریور معمولا تنها به بزرگداشت یاد شهدای بزرگی چون شهیدان بهشتی، رجایی و باهنر اختصاص داده می شود، حال آن که آن جنایات بزرگ که منجر به شهادت این عزیزان شد، دو سو دارد؛ یکی طرف مظلوم ماجراست که خود این اندیشمندان و مسئولان کم نظیر تاریخ انقلاب و مردم و نظامی هستند که آن ها را از دست داده اند و ما به این پیش از این پرداخته ایم.

اخبار سیاسی- دایره انقلاب وسیع و چتر آن برای همه مردم گسترده است

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: سمت ظالم و جنایتکار ماجرا تا حدود زیادی مغفول مانده است. حتی کار به جایی رسید که چند سال پیش مقام معظم رهبری به مناسبتی فرمودند مراقب باشید جای شهید و جلاد عوض نشود! این یعنی دست ها و اذهان بیمار و بدخواهی در کارند تا روسیاهی منافقین را بشویند و خودی ها را در نوک پیکان حمله خویش قرار دهند.

وی افزود: وقایع دردناک سال 1360 و به خصوص هفتم تیر، خسارت کوچکی به ما نزده که از کنار آن بگذریم. باید توجه شود که دایره انقلاب اسلامی وسیع و چتر آن برای همه مردم و جریان ها با تمام اختلاف نظرها و تفاوت هایشان گسترده است.

کوردلان راه بازگشت ندارند

محسن پیرهادی با تاکید بر اینکه نظام اسلامی حتی موظف است، امنیت مخالفان خود را تامین کند، گفت: کوردلانی که در تمام زنگ های حساس انقلاب مردود شده اند، در دوران دفاع مقدس کنار دشمن بعثی ایستاده اند، خون هزاران شهروند را به جرم دیندار بودن بر زمین ریخته اند و شخصیت هایی همچون آیت الله دکتر بهشتی را ناجوانمردانه از ما گرفته اند، راه بازگشت ندارند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: نفوذ محدود به آن دوره و منافقان، محدود به گروهک تروریستی مجاهدین خلق نیستند. دستگاه های امنیتی و نظارتی باید به شدت بر همه چیز و مخصوصا بر گلوگاه های اقتصادی و مسائل حساس سیاسی اشراف داشته باشند. مردمی کردن و همه گیری جنگ با نفوذ هم به شدت اهمیت دارد، مردم باید به این مسئله حساس باشند. چه این که اگر غیر این بود، مقام معظم رهبری مرتبا در دیدارهای مردمی نسبت به مسئله نفوذ هشدار نمی دادند و تنها به مجموعه های نظامی و امنیتی و به صورت غیرعلنی تذکر می دادند.

عبور ایران اسلامی از بحران و رسیدن به بام امنیتی

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: ایران اسلامی، هرچند بزرگان و شخصیت های کم نظیری در آن سال ها در مقابله با نفوذ و انحراف از دست داد، اما کمک مردم باعث شد کشور از آن مرحله بحرانی و دشوار عبور کند و به بام امنیتی برسد که امروز بر آن ایستاده ایم.