تعطیلی مراکز تجاری تهران از امروز

 حمیدرضا گودرزی معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران طی گفت‌‌وگویی با شبکه خبر سیما در مورد اقدامات استانداری تهران برای الزام مراکز خرید به رعایت پروتکل‌های بهداشتی گفت: با توجه به گزارش سه مرکز دانشگاهی و نامه ستاد فرماندهی مبارزه با کرونا تهران به ۱۰ مرکز تجاری پر ازدحام تهران اخطار داده شده است.

اخبار سیاسی- وی با تاکید به اینکه نام این مراکز به دلیل تذکری که دیروز به این مراکز تجاری داده شد محفوظ است، ادامه داد: به این مراکز که مرکز فروش لوازم موبایل و خانگی و برخی از آن‌ها دولتی هستند تذکرات جدی داده شده است اگر ظرف مدت ۲۴ ساعت پروتکل ها را رعایت نکند قطعاً بعد از ۲۴ ساعت بسته خواهد شد و تمامی تبعات بر عهده مدیرعامل و هیات مدیره این شرکت ها و مجتمع خواهد شد.

گودرزی تصریح کرد: پاساژ ها و مراکزی که دیروز تذکر دادیم باید حتماً پروتکل های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و ماسک را رعایت کنند در غیر این صورت بعد از ۲۴ ساعت قطعاً پلمب خواهند شد.

وی در این باره گفت: اگر این مراکز رعایت نکنند مجبوریم تمام محدودیت‌هایی که قبلا گذاشته شده بود را برگردانیم، پس بنابراین انتظار داریم که حتماً رعایت کنند و رودربایستی با هیچ احدالناسی نداریم و تذکر دوم دیگر وجود نخواهد داشت مطمئن باشید بسته خواهد شد مردم می‌توانند گزارش خود را از طریق پلیس ۱۱۰ و وزارت بهداشت منعکس کنند.