بلوکه کردن دارایی های ایران توسط کره جنوبی و اعتراض نماینده مجلس

حجت الاسلام مجید نصیرایی نماینده مردم فردوس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بلوکه کردن دارایی‌های کشور توسط کره جنوبی گفت: اقدام کره جنوبی در بلوکه کردن دارایی‌ای ایران به هیچ وجه قابل پذیرش نیست و اینکه کره جنوبی تحت فشارهای آمریکا اقدام به این کار کرده جای تأسف دارد. 

اخبار سیاسی- وی افزود: وزارت امور خارجه باید با یک دیپلماسی فعال و انقلابی، به دنبال احقاق حق ملت ایران در ماجرای بلوکه کردن دارایی‌های کشورمان در کره جنوبی باشد. 

عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: ما در مجلس از طریق دیپلماسی پارلمانی به دنبال احقاق حق ملت ایران و ماجرای بلوکه کردن دارایی‌های کشورمان توسط کره جنوبی هستیم و اجازه نمی‌دهیم کسی اینگونه بخواهد حقوق ملت ایران را نادیده بگیرد.

چرا دارایی های ایران توسط کره جنوبی بلوکه شد؟

نصیرایی خاطرنشان کرد: اینکه کشوری دارایی‌های یک ملت دیگری را فقط به خاطر استقلال‌خواهی تحت فشار استکبار بلوکه کند مایه تأسف است و دولت کره جنوبی باید بداند با این کارها راه به جایی نخواهد برد. 

وی در پایان گفت: دولت کره جنوبی باید بداند که همراهی با آمریکا در این مسائل جز خسران و پشیمانی برایش چیزی ندارد و دیر یا زود این فشارها از ملت ایران برداشته شده و همانطور که گفتم، همراهی با زورگویان جز شرمندگی برای دولت کره جنوبی چیزی به همراه نخواهد داشت.