هنوز آمدنیوز وجود دارد که!

در بخشی از این یادداشت آمده است؛ اتفاق بسیار مهم این هفته، حاشیه‌ای بود که دیدار رؤسای ۳ قوه را به‌شدت تحت‌تأثیر قرار داد. برخی رسانه‌ها نوشتند در این جلسه رئیس‌مجلس با رئیس‌جمهور بگومگو کرده‌اند و فضا متشنج شده است.

اخبار سیاسی- شخصا به خبرهای رسمی که مقامات دولت ارائه دادند و همه چیز را در صلح‌وصفا توصیف کردند، بسنده نکردم و از افرادی که در جلسه حضور داشتند، موضوع را استفسار کردم.

برایم یقین حاصل شد که موضوع نه‌تنها دروغ است، بلکه فضا کاملا دوستانه و مؤدبانه بوده است. خب؛ پس آن خبر دروغ از کجا آمده است و چه فرد یا افرادی از نشر چنین خبر کذبی سود می‌برده‌اند؟

گمانه‌هایی در این زمینه به‌نظرم می‌رسد، اما ترجیح می‌دهم پیشنهاد کنم نهادهای ذی‌ربط و به‌ویژه دستگاه‌های اطلاعاتی، ریشه این خبر را بجویند. هرچند ممکن است شیطنت فردی باعث چنین رخدادی شده باشد و سوءنیت دشمنانه‌ای هم از آن کشف نشود، اما از نوع دروغ‌هایی است که فتنه‌انگیز می‌نماید.

البته اختلاف‌نظر بین سران ۳ قوه طبیعی است و چه‌بسا هر یک از این ۳ بزرگوار، ده‌ها و صدها نقد به ۲ رئیس دیگر داشته باشند، اما وقتی خبری مبنی بر تشنج در اولین نشست سران ۳ قوه (پس از انتخابات مجلس) انتشار می‌یابد، باید با حساسیت بیشتری دنبال آن بود. امیدوارم نتیجه این بررسی زودتر مشخص شود تا خدای‌ناکرده « آمدنیوز »های دیگری، حتی با لباس دلسوزی برای نظام و انقلاب، ایجاد نشوند.