باید گام‌های محکمی برای رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم برداریم

سید کریم حسینی به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار تصویری با نمایندگان مجلس اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب در سخنان اخیر خود در دیدار با نمایندگان نقشه راه را به صورت جامع برای ما ترسیم کردند که باید همه این فرمایشات نیز سرلوحه کار نمایندگان مجلس قرار بگیرند.

اخبار سیاسی- وی در ادامه افزود: نمایندگان باید متوجه شده باشند که فرمایشات و تعابیری که معظم له درباره مجلس یازدهم به کار بردند احساس مسئولیت ما را سنگین‌تر خواهد کرد و در همین راستا ما باید گام‌های محکم و استواری را برای رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم برداریم.

نماینده مردم اهواز، باوی و کارون به دغدغه جدی نمایندگان برای رفع مشکلات مردم اشاره و تاکید کرد: همه ما باید در مجلس شورای اسلامی تلاش کنیم تا اینکه گره‌گشای مشکلات مردم باشیم؛ ضمن اینکه برای برطرف شدن وضعیت نامناسب اقتصادی و معیشتی موجود در کشور کم‌کاری نخواهیم کرد، زیرا مردم برای حل مشکلاتشان به این مجلس امید بسته‌اند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم در ادامه اظهار کرد و افزود: باید به شکلی عمل شود که هم از دغدغه‌های رهبر انقلاب کاسته شود و هم اینکه مردم تغییر و تحول را در زندگی خود احساس کنند./