ورود جدی مجلس به مسئله معیشت مردم

محسن زنگنه نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس امروز (یکشنبه 29 تیر) در جریان بررسی تقاضای یکی از نمایندگان مجلس در مورد تشکیل کمیسیون ویژه جهش تولید و نظارت بر اصل 44 قانون اساسی اظهار داشت: بسیاری از نمایندگان مجلس امروز تذکر و تأکید دارند که مجلس باید در ماجرای وضعیت قانونی خود یکسری اقداماتی صورت دهد؛ بنابراین یکی از اقدامات مثبت راه‌اندازی و ایجاد همین کمیسیون جهش تولید و اصل 44 قانون اساسی است. 

اخبار سیاسیوی افزود: ممکن است برخی از نمایندگان تأکید داشته باشند که کمیسیون جهش تولید با برخی از صنایع کشاورزی و اقتصاد تداخل داشته باشد ولی اینگونه نیست. در تمام مجالس دنیا این رویه وجود دارد که وقتی مسئله‌ای مورد تأکید نظام قرار می‌گیرد معمولا در آن مجلس یک کارگروه یا کمیسیون ویژه‌ای پیگیری آن مسئله را دنبال می‌کند. 

 قالیباف در جریان تذکر زنگنه اظهار داشت: آقای زنگنه لطفا وارد محتوا نشوید. 

زنگنه تأکید کرد: آقای قالیباف تذکر بنده این است که دوستان وقتی تذکر می‌گیرند نسبت به کم‌کاری مجلس در زمینه معیشت مردم تذکر می‌دهند و این از تریبون اصلی پخش می‌شود، بنابراین اگر بخواهیم در جهت تولید و معیشت مردم کار کنیم باید از مجرای قانونی مجلس وارد شویم و یکی از این مجاری هم کمیسیون ویژه تولید است که در مجالس هشتم، نهم و دهم از کمیسیون‌های بسیار موفق بوده است و بنده از همه نمایندگان عزیز می‌خواهم در جهت همین دغدغه‌هایی که دارند به این کمیسیون رأی بدهند.