گزارش سردار سلیمانی از عملکرد بسیج به کمیسیون اجتماعی

عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در جلسه امروز سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین گزارشی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ از عملکرد این سازمان در کمیسیون ارائه کرد.

اخبار سیاسی- وی افزود: رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مورد اردوهای جهادی این سازمان عنوان کرد که این اردوها با حداقل هزینه‌ها و با بیشترین عملکرد همراه است و اقدامات خوبی در این حوزه صورت گرفته است.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: سردار سلیمانی گزارشی را از دیگر فعالیت‌های بسیج در حوزه محرومیت‌زدایی و... ارائه کرد و بنا شد تا نمایندگان حمایت‌های لازم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ از اردوهای جهادی بسیج داشته باشند.

گودرزی خاطرنشان کرد: در ادامه جلسه رئیس کمیته امداد نیز گزارشی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ از اقدامات این نهاد در حوزه کمک‌رسانی به سالمندان، سرپرستان خانوار و دیگر محرومین ارائه کرد.

وی افزود: نمایندگان در جلسه امروز بر این نکته تأکید کردند که باید کمیته امداد در جهت خودکفایی خانواده‌های تحت پوشش خود گام بردارد و ضمن خودکفا کردن این خانواده‌ها، افراد و خانواده‌های جدیدی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تحت پوشش خود درآورد.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در پایان گفت: اعضای کمیسیون بر این نکته تأکید داشتند که خودکفایی به این معنا نباشد که تنها یک وام خوداشتغالی پرداخت و یا این که یک شغل موقت ایجاد شود، بلکه باید یک شغل پایدار برای خانواده‌های تحت پوشش کمیته‌های امداد ایجاد شود تا آنها بتوانند روی پای خود بایستند.