ضرورت برخورد ایکائو با آمریکا به خاطر تجاوز به هواپیمای مسافربری ایران/ دولت رسما باید شکایت کند

اخبار سیاسی- رحمت الله فیروزی پور نماینده مردم نطنز در مجلس یازدهم در گفت و گو با افکارنیوز با اشاره به اقدام متجاوزانه دو جنگنده آمریکایی به هواپیمای ماهان در آسمان سوریه اظهار داشت: اقدام اخیر آمریکا در تجاوز با دو جنگنده به هواپیمای مسافربری ایرانی حرکتی نا مناسب و تخاصمی بوده زیرا هر هواپیمای مسافربری باید از امنیت کامل برخوردار باشد.

وی افزود: سازمان ایکائو به عنوان سازمان بین المللی هواپیمایی باید اقدام اخیر آمریکا را محکوم و با دولت تروریست آمریکا برخورد شدید کند.

این نماینده مجلس تصریح کرد: آمریکایی ها باید در مقابل سازمان های بین المللی پاسخگو باشند که چگونه به خود اجازه می دهند چنین اقدامات خلاف عق و عرفی را انجام دهند.

فیروزی پور تاکید کرد: دولت باید با مدارک مستدل و قانونی علیه دولت آمریکا در اقدام متجاوزانه اخیرش شکایت رسمی کند تا فضای هوایی ایران و حتی فضای هوایی جهانی امن شود.

نماینده مردم نطنز در مجلس درباره دلایل اقدام اخیر آمریکایی ها بیان داشت: متاسفانه آمریکایی ها بر اساس ذهنیت غلط خود به دنبال اهداف سیاسی زورگویانه می باشند و با همین بی منطقی خود نشان می ذهند سیاستمدارانی ناپخته و نادان دارند.

وی ادامه داد: امیدواریم دستگااهای نظارتی و ناظر بین المللی سریعا با تجاوز اخیر آمریکا به هواپیمای مسافربری ایرانی را محکوم و وظیفه خود را به درستی در مقابله با این اقدامات انجام دهند.