توجه به ساخت داخل در وزارت راه و شهرسازی به یک باور تبدیل شده است

محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی صبح امروز در مراسم رونمایی از برج پرواز سیار فرودگاهی تولید داخل گفت: در وزارت راه و شهرسازی توجه به ساخت داخل و ظرفیت‌های داخلی به یک باور و فرهنگ سازمانی تبدیل شده است.

اخبار سیاسی- وی ادامه داد: همانطور که مشاهده کردید روز گذشته چهارمین مرحله تولیدات داخل حوزه ریلی  به راه آهن تحویل داده شد و امروز در بخش مراقبت پرواز و ناوبری برای شرکت فرودگاه ها، برج مراقبت موبایل پیشرفته کشور تحویل شرکت فرودگاهها می‌شود. این موضوع برای ما حائز اهمیت است که چرخ حرکت توسعه ما به دلیل فشارهای طاقت‌فرسای تحریم کُند نشود و همواره از تحریم برای پرش و جهش استفاده کنیم که هم تکنولوژی روز به کار گیری شود و هم تجهیز فرودگاه‌های ما با سرعت بیشتری و اطمینان بالاتری تحصیل شود.

وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: ما این اقدام را به همه دست اندرکاران تبریک عرض می‌کنیم و سفارش های زیادتری را شرکت فرودگاه‌ها و هواشناسی برای استفاده از رادار و سیستم های مراقبت پرواز در اختیار صا ایران گذاشتم و این تازه نقطه آغاز است که بتوانیم به صورت گسترده تر در همه ابعاد و زمینه های حوزه حمل و نقل ریلی جاده‌ای ریلی دریایی و هوایی از ظرفیت‌های داخل استفاده کنیم و به سمت سیستم یکپارچه و هوشمند حمل و نقل در کشور حرکت کنیم.