هزار میلیارد تومان وام کرونا در تهران پرداخت شد

انوشیروان محسنی بندپی با اشاره به پرداخت تسهیلات کرونا اظهار داشت: تحریم‌های ظالمانه دشمنان و شرایط اقتصادی ناشی از کرونا ضرورت حمایت از واحد‌های اقتصادی و تولیدی را بیشتر کرده از اینرو دولت تسهیلاتی را به واحد‌های تولیدی اختصاص دارد.

اخبار سیاسی- وی در مورد میزان پرداخت این تسهیلات در استان تهران افزود: در پی پیگیری‌های مجدانه از طریق تشکیل جلسات و نامه نگاری با دستگا‌های مرتبط و ارسال پرونده درخواست به بانک‌ها شاهد رشد سریع پرداخت وام تسهیلات کرونا هستیم.

استاندا تهران با اشاره به آخرین آمار موجود در این زمینه تصریح کرد: تا یک هفته قبل ۱۶ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده بود که در طی این هفته با همکاری بانک‌ها این رقم به ۹۴۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرده است.

 

محسنی بندپی سپس بیان کرد: تا امروز تعداد ۲۱ هزار و ۶۶۱ فقره پرونده درخواست وام کرونا به بانک‌ها ارسال شده است و در نتیجه این روند ۱۳۹ هزار و ۸۱۲ نفر تثبیت اشتغال صورت گرفته است.

وی همچنین تاکید کرد: همه دستگاه هاى اجرایى و بانک‌ها در مورد جذب حداکثرى این تسهیلات اقدامات لازم را به عمل آورند تا زمینه فعالیت واحد‌های تولیدی در شرایط موجود تسهیل شود.