کرونا به ناو هواپیمابر «جورج بوش» هم رسید

جنیفر کرَگ، سخنگوی نیروی هوایی دریایی آتلانتیک ارتش آمریکا  در ایمیلی به نشریه نِیوی تایمز با اعلام اینکه تعدادی از کارکنان ناو هواپیمابر جورج دبلیو بوش به ویروس کرونا مبتلا شده اند، گفت آن‌ها قرنطینه شده و در حال طی کردن روند درمان هستند.

اخبار بین الملل- او تعداد دقیق خدمه ناو هواپیمابر جورش بوش که به این بیماری مبتلا شده‌اند را اعلام نکرد و گفت انتشار چنین اطلاعاتی می‌تواند امنیت عملیاتی آن را به خطر بیاندازد.


بیشتر بخوانید: برخورد دو هواپیما در آمریکا منجر به کشته شدن چندین نفر شد


بر این اساس، شناور نظامی مذکور، دومین ناو هواپیمابر آمریکایی است که عرصه طغیان ویروس کرونا شده است. قبل از آن، در ناو تئودور روزولت حداقل یک هزار ملوان به این بیماری مبتلا شده بودند.

این در حالی است که مقامات بهداشتی ایالت فلوریدا در آمریکا گزارش دادند که شمار قربانیان کرونا در این ایالت برای چهارمین روز متوالی رکورد زده است.

اطلاعات جمع‌آوری شده توسط خبرگزاری «رویترز» نشان می‌دهد که شمار قربانیان کرونا در فلوریدا به ۷ هزار نفر رسیده است. فلوریدا در حال حاضر هشتمین ایالت آمریکا از نظر شمار قربانیان ویروس کرونا به شمار می‌رود.

همچنین بر اساس گزارش رویترز، روند مرگ و میر‌ها بر اثر کرونا در دو ماه گذشته در آمریکا رو به صعود بوده و تا ۱۰ هزار نفر در ۱۱ روز گذشته افزایش یافته است.