واکنش واشنگتن به دستگیری «جمشید شارمهد»

به دنبال عملیات موفق دستگاه اطلاعاتی ایران و دستگیر کردن « جمشید شارمهد »  سرکرده گروهک تروریستی تندر که از سوی سازمانهای جاسوسی سیا و موساد حمایت می‌شد، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا واکنش نشان داد.

اخبار سیاسی- به گزارش شبکه خبری «العربیه» به نقل از «روسیا الیوم»، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا  در واکنش به دستگیری «جمشید شارمهد»  از ایران خواست به قوانین بین‌المللی احترام بگذارد!

« مورگان اورتاگوس » سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با گزافه گویی اظهار داشت، ایران به قوانین و معیارهای بین‌المللی احترام بگذارد. ما خواستار شفاف‌سازی بیشتر و رعایت قوانین بین المللی از سوی ایران هستیم.

جمشید شارمهد سرکرده گروهک تروریستی تندر که از آمریکا عملیات مسلحانه و خرابکارانه در ایران را هدایت می‌کرد در پی عملیاتی پیچیده، اکنون در دستان قدرتمند سربازان گمنام امام زمان (عج) قرار دارد. شارمهد در سال ۱۳۸۷ عملیات انفجار در حسینیه سیدالشهدای (ع) شیراز را طراحی و هدایت کرد. در آن اقدام تروریستی، ۱۴ نفر شهید و ۲۱۵ نفر از عزاداران حسینی (ع) زخمی شدند.

«سید محمود علوی» وزیر اطلاعات شامگاه شنبه در بخش خبری سیمای جمهوری اسلامی با اشاره به دستگیری سرکرده گروهک تروریستی «تندر» توسط سربازان گمنام امام زمان در وزارت اطلاعات، اظهار داشت: «خدا را شکرگزار هستیم که دست انتقام الهی از آستین سربازان گمنام امام عصر(عج) بیرون درآمد و یک جنایتکار را در اختیار دستگاه جمهوری اسلامی ایران قرارداد.»