ادعای عجیب اسرائیل که پای ایران را به بمب‌گذاری در مرز فلسطین اشغالی باز می‌کند!

در حالی که ارتش رژیم صهیونیستی از ترس انتقام حزب‌الله در برزخ به سر می‌برد و از حرکت هر جنبنده‌ای در مرزهای فلسطین اشغالی هراسان می‌شود، اکنون سعی می‌کند مسئولیت حوادث امنیتی اخیر در جولان اشغالی را بر گردن ایران بیاندازد.

اخبار بین الملل- بامداد روز گذشته بود که ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد یک گروه چهار نفره را که در حال بمب‌گذاری در کنار فنس‌های امنیتی در مرز جولان اشغالی بودند، از پای درآورده است. صهیونیست‌ها در آن زمان ادعا کردند دولت سوریه را مسئول هرگونه اقدام علیه خود می‌داند و اجازه نخواهد داد حاکمیت این رژیم نقض شود.

به نوشته روزنامه «هاآرتص»، مسئولان نظامی رژیم صهیونیستی امروز (سه‌شنبه به وقت تهران) ادعا کردند که احتمال دارد ایران - و نه حزب‌الله - در پس ماجرای بمب‌گذاری در مرز فلسطین اشغالی با سوریه باشد.

این در حالی است که بیانیه اولیه صادر شده توسط «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی ، حزب‌الله را مسئول این اقدام معرفی کرده بود اما سپس این وزارتخانه با صدور اصلاحیه‌ای، فقط به اطلاق لفظ «تروریست‌ها» برای مقصر آن حادثه امنیتی اکتفا کرد.

هاآرتص بدون نام بردن از منبع یا مقام خاصی در نهادهای نظامی رژیم صهیونیستی، فقط مدعی شد که این اقدام می‌تواند در واکنش به حملات هوایی جنگنده‌های اسرائیلی به پایگاه‌های مقاومت در سوریه باشد و بدون ارائه مدرکی ادعا کرد که ایران قبلا نیز تلاش کرده چنین اقداماتی انجام دهد.

هفته قبل بود که رسانه‌های صهیونیستی از وقوع حادثه‌ای امنیتی در منطقه مزارع شبعا خبر داده و مدعی شدند که نیروهای حزب‌الله قصد انجام عملیاتی را داشته که با پیش‌دستی نظامیان صهیونیست، این عملیات خنثی شده است.

حزب‌الله اما دقایقی بعد با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد نه تنها هیچ اقدامی از سوی نیروهای آن انجام نشده بلکه این حادثه امنیتی محصول نگرانی و دستپاچگی صهیونیست‌هاست که آنها را مجبور به دروغ‌پردازی و تیراندازی بیهوده کرده است.

روز جمعه نیز نشریه «اسرائیل هیوم» به نقل از یک مقام نظامی ارشد صهیونیست نوشت: «بنی گانتز، وزیر [جنگ] اسرائیل روز پنجشنبه به ارتش دستور داده در صورتی که حزب‌الله به سربازان یا شهروندان اسرائیلی آسیب رساند، زیرساخت‌های لبنان را بمباران کند» .