نگرانی شدید ارتش صهیونیستی از افشای اطلاعات سازمان یافته

روزنامه یسرائیل هیوم در گزارشی در این رابطه خبر داد ، واحد جنگ سایبری ارتش (رژیم صهیونیستی) که به واحد 8200 معروف است، از انتقال اطلاعات جمع آوری شده در این واحد به خارج از آن به شدت نگران است.

اخبار بین المللیواف لیمور تحلیلگر نظامی این روزنامه عبری زبان در گزارش خود آورده است : واحد 8200 که از نظر سازمانی به بخش اطلاعات ارتش وابسته است، در دستور العمل جدیدی تمام پرسنل خود را ملزم به امضای تعهدی کرده است که آنها را در مقابل تضاد منافع مسئول می داند.

این اقدام در چارچوب جلوگیری از شدت گرفتن پدیده اعلام انصراف بسیاری از کارشناسان این واحد از خدمت در ارتش و عزیمت به سوی شرکت های بخش خصوصی صورت می گیرد.

به اعتقاد مسئولین ارتش صهیونیستی شماری از کارشناسان این واحد بعد از استعفا از 8200 وارد شرکت های خصوصی شده و با استفاده از دانش فنی و اطلاعاتی که در آن فرا گرفته بودند خدمات قابل توجهی را به مشتریان خود ارائه می کنند.

با این حال یک منبع آگاه در این واحد خبر داد ، بیشترین نگرانی موجود انتقال نقاط ضعف موجود در این واحد توسط کارشناسان مستعفی است که می تواند تبعات شدیدی را برای آن به همراه آورد.

گفتنی است بر اساس اخباری که چندی پیش منتشر شد شمار قابل توجهی از نظامیان رژیم صهیونیستی از جمله فعالان در بخش فضای سایبری جذب شرکت های امنیتی شده و بعد از آن به عنوان مزدور در کشورهای مختلف به فعالیت می پردازند.

یکی از آخرین گزارش های منتشر شده از همکاری این شرکت های امنیتی با دولت امارات متحده عربی و عربستان سعودی دارد که از طریق آنها تحرکات مخالفان این کشورها رصد و شنود می شود.