تظاهرات علیه نتانیاهو در اراضی اشغالی

 پایگاه صهیونیستی «جروزالم پست» گزارش داد که معترضان شامگاه چهارشنبه در برابر محل اقامت «امیر اوهانا» وزیر امنیت عمومی رژیم صهیونیستی در تل‌آویو تجمع کردند.

اخبار بین الملل تعداد زیادی از ساکنان علیه اوهانا، نتانیاهو و کابینه رژیم صهیونیستی تظاهرات برپا کرده‌اند.

جنبش موسوم به «پرچم سیاه» با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که هنوز تا پایان تظاهرات فاصله بسیار زیادی مانده است. بر اساس این بیانیه، معترضان امشب در برابر اقامتگاه نتانیاهو در تل‌آویو نیز تجمع خواهند کرد.

موج اعتراضات ضد نتانیاهو، از هفته‌های پیش در اراضی اشغالی به راه افتاده و همچنان ادامه دارد. این اعتراضات در ابتدا در انتقاد از سوء مدیریت کابینه رژیم صهیونیستی کلید خورد و این روز‌ها به تشدید درخواست‌ها برای استعفای نتانیاهو رسیده است.


بیشتر بخوانید: معترضان «آنارشیست» هستند

 


منابع صهیونیستی اعلام کردند تظاهرات هزاران نفری صهیونیست‌ها علیه بنیامین نتانیاهو در مقابل محل اقامت او آغاز شده و شمار افراد شرکت کننده در این تظاهرات طی هفته‌های اخیر بی‌سابقه بوده است. ناکامی نتانیاهو در مقابله با ویروس کرونا و همچنین فساد گسترده اقتصادی او از جمله دلایلی بوده که موجب اعتراض صهیونیست‌ها شده است.

کرونا بسیاری از مشاغل را تحت تاثیر قرار داده و شمار بسیار زیادی را در اراضی اشغالی بیکار کرده است. علاوه بر این اتهامات متعدد علیه نتانیاهو در خصوص فساد اقتصادی و سوء استفاده از قدرت بسیاری از صهیونیست‌ها را نسبت به ادامه حیات سیاسی او بدگمان کرده است. نکته جالب این تظاهرات، حمایت حزب آبی‌وسفید از معترضان است.