سروقامتان عرصه مقاومت سرفراز می‌مانند

مشاهده آنچه امروز در بیروت می‌گذرد، دل هر انسانی را به درد می‌آورد. کشته و زخمی شدن هزاران نفر و آوارگی صدها هزار نفر در لبنان، آن‌هم درست در زمان شیوع گسترده کرونا و اعمال تحریم‌های اقتصادی آمریکا و متحدان اروپایی آن علیه مردم این کشور ، بیانگر رنجی است که مردم لبنان می‌کشند. 
اخبار سیاسی-فارغ از ابهامات، نکات و دغدغه‌هایی که در خصوص اصل ماجرا و نقش بازیگرانی مانند آمریکا و رژیم صهیونیستی در وقوع آن وجود دارد، اعلام همدردی و حمایت مقامات کاخ سفید از ملت لبنان ، تأمل‌برانگیز است! دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا که همگام با مهره‌های اروپایی خود بدترین فشارهای اقتصادی را به مردم لبنان، آن‌هم به جرم حمایت از جریان مقاومت در آخرین انتخابات سراسری وارد ساخته است. مقامات آمریکایی وقاحت را به نقطه‌ای رسانده‌اند که به جرم «افتتاح حساب  برای شهروندان لبنانی حامی مقاومت»، بانک‌های این کشور را تحریم کرده‌اند! در کنار این اقدامات، احزاب سوسیال‌دموکرات و دموکرات مسیحی در آلمان که مدعی استقلال و آزادی عمل در نظام بین‌الملل هستند، به دستور لابی‌های صهیونیستی نام حزب‌الله ( که دارای چندین نماینده در پارلمان لبنان می‌باشد ) را در زمره گروه‌های تروریستی قرار داده‌اند!
 البته نمی‌توان از امثال ترامپ، مرکل، ماکرون و بوریس جانسون انتظار داشت تا از گناه بزرگ جبهه مقاومت یعنی «سرکوب تروریست‌های تکفیری وابسته به غرب و رژیم صهیونیستی» به‌راحتی بگذرند! 
امروز لبنان در وضعیتی آشفته قرار دارد. انهدام بندری که حداقل ۷۰ درصد واردات و صادرات این کشور  از آن صورت می‌گیرد، موضوعی نیست که بتوان به‌سادگی از کنار آن گذشت! «میشل عون» رئیس‌جمهور، «حسان دیاب» نخست‌وزیر و تک‌تک شهروندان لبنانی در مقابل امتحان سختی قرارگرفته‌اند.اکثر لبنانی‌ها به‌وضوح می‌دانند که تل‌آویو و واشنگتن هرگز «لبنان آرام» و باثبات را نمی‌خواهند. نتانیاهو و ترامپ با قهقهه‌های شیطانی خود در حال شمردن تعداد قربانیان،  زخمی‌ها و آوارگان انفجار بیروت هستند.حتی آن‌ها در انتظار برآوردهای دقیق و نهایی از میزان خسارات اقتصادی انفجار بیروت هستند تا مطابق آن، رفتارهای خصمانه و  محدودکننده بعدی خود را علیه ملت لبنان طراحی و اجرا کنند. 
بااین‌حال «سروها» خم نمی‌شوند! فرزندان مقاومت در کنار هواداران پرشمار خود در لبنان ، این بار نیز توطئه‌های فعلی و آتی واشنگتن، تل‌آویو و مهره‌های منطقه‌ای آن مانند ریاض در لبنان به دست مردم این کشور خنثی و مکر دشمنان جبهه مقاومت به‌سوی آن‌ها بازخواهد گشت.لبنان معروف به سرزمین سروهاست. سرزمینی‌ها که نماد مقاومت در برابر دشمن تادندان‌مسلح صهیونیستی و آمریکایی است. این بار نیز جریان مقاومت و ملت لبنان، حتی در دل آتش و خون ناشی از انفجار بندر بیروت نیز از رصد توطئه‌های دشمنان و نقشه‌های شوم آن‌ها غافل نیستند. 
بدون شک این روزهای سخت نیز پایان خواهد یافت و پس‌ازآن، پیروزی شیرین دیگری در انتظار سرو قامتان عرصه مقاومت و طرفداران آن‌ها خواهد بود. ملت لبنان در این عرصه دوباره سرفراز خواهد ماند تا درس بزرگی که در جریان جنگ ۳۳ روزه به «اولمرت» و «عامیر پرتز » داد را این بار برای «نتانیاهو»،« بنی گانتز» و « اشکنازی» و البته «ترامپ» تکمیل کند!جهاد در لبنان ادامه دارد،حتی اگر در میادین جنگ نباشد…