10 هزار معترض در برابر اقامتگاه نتانیاهو در قدس اشغالی تظاهرات کردند

منابع خبری از تجمع حدود 10 هزار نفر در برابر اقامتگاه «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی خبر می‌دهند.

اخبار بین الملل- معترضان که چند هفته است به طور مداوم علیه نخست وزیر رژیم صهیونیستی تظاهرات می‌کنند خواستار کناره‌گیری وی هستند.

این در حالی است که بنیامین نتانیاهو در تلاش برای تضعیف مشروعیت اعتراضات روزانه مقابل محل اقامت خود در قدس اشغالی که خواهان استعفای او هستند، معترضان را «آنارشیست» خوانده است.

بیش از دو هفته است که ساکنان اراضی اشغالی مخالف سیاست‌های نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی دست به برپایی تظاهرات علیه وی کرده و دامنه این تظاهرات به اطراف منزل او در خیابان «بالفور» کشیده شده است. معترضان با انتقاد از عملکرد ضعیف کابینه نتانیاهو در کنترل کرونا و پرونده‌های فساد مالی او و همسرش، خواستار استعفای هرچه سریعتر او شده‌اند.

افزایش روز افزون معترضان و مخالفان نتانیاهو در سایه تحولات مرزهای شمالی، باعث شده است که برخی از تحلیلگران صهیونیست، اختلاف و دودستگی در جامعه صهیونیست و احزاب سیاسی فلسطین اشغالی را به، دودستگی بنی اسرائیل در تاریخ قبل از فروپاشی دولت آن‌ها در فلسطین تاریخی تشبیه کرده و در باره آن هشدار دهند.