ناطران مجلس یازدهم  در ۵ شورا مشخص شدند

 نمایندگان مجلس در نشست علنی امروز (یکشنبه، 19 مرداد) قوه مقننه، شهبازحسین‌پور را با 107 رأی، محمد علیپور را با 83 رای و مجتبی توانگر را با 99 رای از مجموع 157 رأی مأخوذه، به عنوان اعضای ناظر مجلس در شوراهای سیاست‌های اجرایی اصل 44 انتخاب کردند.

اخبار سیاسی- همچنین نمایندگان سید حمزه امینی و محمدمهدی فروردین را به عنوان دو عضو ناظر مجلس در  شورای عالی آموزش و تربیت فنی و حرفه‌ای و مهارتی انتخاب کردند.

لازم به ذکر است از مجموع 160 رأی اخذ شده در صحن، سید حمزه امینی با کسب 136 رأی و محمدمهدی فروردین با 121 رأی به عنوان عضو ناظر در این شورا معرفی شدند.

نمایندگان همچنین سید کریم حسینی را با 147 رأی ، مهدی فرشادان را با 118 رأی و همایون سامیح نجف آبادی را با 97 رأی از مجموع 175 رأی مأخوذه، به عنوان اعضای ناظر مجلس در شورای عالی سلامت و امنیت غذایی انتخاب کردند.

همچنین نمایندگان سیدغنی نظری نماینده مردم خلخال و کوثر را با 130 رای و صمدالله محمدی نماینده بافت را با 105 رای از مجموع 169 رای ماخوذه به عنوان ناظرین مجلس در شورای عالی بیمه انتخاب کردند.

به گزارش تسنیم، نمایندگان  علی اکبر بسطامی و اردشیر مطهری را به عنوان دو عضو ناظر مجلس شورای اسلامی در شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت انتخاب کردند.

لازم به ذکر است از مجموع 160 رأی اخذ شده در صحن، علی اکبر بسطامی با کسب 146 رأی و اردشیر مطهری با 137 رأی به عنوان اعضای ناظر در این شورا معرفی شدند.