به گزارش افکارنیوز، جهانبخش محبینیا در گفت وگو با خانه ملت، با تاکید بر جلسه مشترک دولت و مجلس برای بررسی نحوه اجرایی کردن فاز دوم هدفمندی یارانهها، افزود: قرار بر این بود که به منظور طرح دیدگاهها درباره نحوه اجرای فاز دوم هدفمندی یارانهها در جلسهای مشترک، نظرات کمیسیونها و دولت شنیده شود که البته هنوز زمان تشکیل آن قطعی نشده است.

نماینده مردم میاندوآب، شاهین‌دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی، درباره خبرهایی مبنی بر حضور رئیس‌جمهوری در برنامه تلویزیونی و ارائه توضیحات درباره فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها، ادامه داد: رئیس جمهور در رابطه با ارائه دیدگاه‌های خود آزادی داشته و می تواند دیدگاه‌های خود را در این زمینه مطرح کند اما سرنوشت قانونی طرح هدفمندی یارانه ها در مرحله دوم در بودجه ۹۱ مشخص خواهد شد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، تاکید کرد: نحوه اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها باید در بودجه سال ۹۱ آمده تا شفافیت لازم را داشته باشد که در زمان اجرای قانون با موانع و مزاحمت ها مواجه نشویم.

وی در توضیح نامه ۱۳ بندی ارسال شده از سوی نمایندگان درباره تخلفات دولت در فاز اول اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها تصریح کرد: نامه‌هایی که از سوی نمایندگان به هیئت رئیسه ارسال می‌شود طبق آیین نامه برای دریافت نظرات کارشناسی به کمیسیون‌ها فرستاده می‌شود که بعد از دریافت نظرات کمیسیون‌ها از سوی هیئت رئیسه اعلام وصول شده و متناسب با رویکردی که صحن نسبت به گزارشات دارد هیئت رئیسه اقدامات لازم را به عمل خواهد آورد.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی درباره زمان قرائت نامه نمایندگان درباره تخلفات دولت در مرحله اول هدفمندسازی یارانهها از سوی هیئت رئیسه، تاکید کرد: در این راستا هرچه گزارش به دست هیئت رئیسه برسد خارج از نوبت در صحن علنی مجلس مطرح می شود.