به گزارش افکارنیوز، حجت الاسلام والمسلمین سید حبیب الله موسوی در حاشیه مراسم تودیع و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سمیرم در گفتگو با فارس دفاع از ارزشهای انقلاب اسلامی را رسالت اصلی سپاه دانست و گفت: سپاه از موالید انقلاب اسلامی و از مجموعههایی است که به فرمان امام راحل(ره) شکل گرفت.

وی افزود: این نیروی عظیم که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی شکل یافته است در صحنه‌ها و عرصه های مختلف به ویژه هشت سال دفاع مقدس نقش برجسته و مهمی را ایفاء کرده است.

وی تشکیل سپاه را مهم‌ترین قدرت بازدارنده توطئه های دشمنان و بدخواهان به ویژه استکبار جهانی در مقابل نظام و انقلاب اسلامی و دژ اصلی مستحکم ولایت دانست و گفت: بسیج و سپاه به عنوان مدافعان حریم ولایت و دستاوردهای انقلاب اسلامی، متعلق به تمام اقشار جامعه است.

امام جمعه سمیرم ادامه داد: این نهاد مقدس از بزرگ‌ترین سنگرهای دفاع از انقلاب و نظام است، تا ضمن نگهبانی از انقلاب و دستاورد های آن در جهت تقویت بنیه نظامی و دفاعی کشور نیز تلاش کند.

وی گفت: سپاه با پشتوانه‌ای عظیم الهی، به اضافه نیروی انسانی مخلص، فداکار، آگاه، معتقد، مکتبی و ولایتمدار با بهره گیری از سال‌ها تجربه، تخصص و دانش فنی، امروز به صورت مجموعه ای است که انقلاب و نظام اسلامی را مانند دژی نفوذ ناپذیر در بر گرفته و از هر خطر و توطئه ای مصونیت می‌بخشد.

موسوی همچنین پشتیبانی از اصل ولایت فقیه به عنوان بزرگ‌ترین پشتیبان انقلاب را مهم‌ترین رسالت‌ این نهاد انقلابی خواند و گفت: سپاه در این مسیر تمام تلاش خود را به کار بسته و به همین دلیل نام سپاه با انقلاب عجین شده است و در هر شرایطی که انقلاب اسلامی مورد هجمه دشمنان قرار گیرد سپاه وارد شده و با گروه ‌های معاند مقابله می‌کند.

وی به هجمه‌های مختلف دشمنان علیه سپاه پاسداران اشاره کرد و گفت: دشمنان به خوبی می‌دانند سپاه پاسداران در مسیر وظیفه ذاتی دفاع از انقلاب هیچ گاه شانه خالی نمی‌کند و این زمینه دشمنی با این نهاد انقلابی را بیشتر کرده است.

موسوی اضافه کرد: مردم ما به تبعیت از رهبری، با تکیه به قرآن، وحی و ارزشهای اسلامی برای حمایت از مردم دنیا قد علم کردند که در راستای تبیین، توسعه و تحقق ارزشها سر از پا نمیشناسند.