توافق امارات با رژیم صهونیستی نشانه‌ای از ذلت و خیانت سران حکومت امارات است

به گزارش روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی ، حزب موتلفه اسلامی در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن عادی سازی روابط امارات با رژیم جعلی اسرائیل ، تاکید کرد: این توافق ننگین مانند کمپ دیوید، نشانه‌ای از ذلت و خیانت سران حکومت امارات است که با نفرت و انزجار و اظهار بیزاری از طرف ملت ها و آزادی خواهان و احزاب و سازمان های مقاومت فلسطینی و غیرفلسطینی روبرو شد.

اخبار سیاسی- متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَا تَرْکَنُوا إِلَى الَّذِینَ ظَلَمُوا فَتَمَسَّکُمُ النَّارُ وَمَا لَکُمْ مِنْ دُونِ اللَّهِ مِنْ أَوْلِیَاءَ ثُمَّ لَا تُنْصَرُونَ هود/113

و (شما مؤمنان) هرگز نباید با ظالمان همدست و دوست و بدانها دلگرم باشید و گر نه آتش (کیفر آنان) در شما هم خواهد گرفت و در آن حال جز خدا هیچ دوستی نخواهید داشت و هرگز کسی یاری شما نخواهد کرد.

روابط خائنانه و پنهانی سران حکومت امارات با رژیم اشغالگر قدس و جلاد فلسطینیان بی گناه پس از چند سال، به دستور ترامپ در جهت نیاز انتخاباتی آینده او به طور رسمی علنی شد.

این توافق ننگین مانند کمپ دیوید، نشانه ای از ذلت و خیانت سران حکومت امارات است که با نفرت و انزجار و اظهار بیزاری از طرف ملت ها و آزادی خواهان و احزاب و سازمان های مقاومت فلسطینی و غیرفلسطینی روبرو شد.

به رسمیت شناختن رژیم غاصب و اشغالگر سرزمین های فلسطینی و قاتل فلسطینیان مظلوم و کودک کش و متمرد در برابر تمام قوانین و حقوق بشر و قواعد بین المللی اقدامی است که هیچ عقل و وجدان انسانی آن را نمی تواند عادی تلقی کند.

حزب مؤتلفه اسلامی همصدا با همه مسلمانان آزاده و آزادی خواهان جهان، این اقدام خائنانه سران حکومت امارات را شدیدا محکوم می نماید و آن را پشت پا به آرمان آزادی قدس شریف و آزادی فلسطین و پایمال کردن خون هزاران شهید مقاومت و آزادی مظلومان در اسارت این رژیم می داند و به حاکمان امارات که نوکران آمریکا شده اند هشدار می دهد از سرنوشت سادات و سایر خودفروختگان به صهیونیسم عبرت بگیرند.

رژیم صهیونیستی اکنون در مسیر سقوط و نابودی است و این تلاش های مذبوحانه برای دادن تنفس مصنوعی به این رژیم پوسیده و فاسد و دشمن اسلام و انسانیت، راه به جایی نخواهد برد.

انتظار ما از وزارت امور خارجه این است که تدابیر جدی تری را برای مجازات سران دولت امارات و حمایت از فلسطینیان درنظر بگیرد.

حزب مؤتلفه اسلامی از همه احزاب اسلامی و آزادی خواهان جهان و منطقه دعوت می نماید حمایت های خود را از ملت مظلوم فلسطین افزایش داده، هر اقدامی را در محکومیت سران وابسته امارات لازم می دانند اجرا نمایند.

از همه مسلمانان نیز انتظار می رود که از هر اقدام و معاملاتی که در رابطه با کارگردانان این خیانت بزرگ در امارات باشد، خودداری نماید.

والله یؤید بنصره من یشاء

حزب مؤتلفه اسلامی

25 مرداد 1399