سلاح‌های نامتعارف استفاده شده در حملات دیشب رژیم صهیونیستی به لبنان

 خبرگزاری رویترز به نقل از ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که هواپیماهای این رژیم مواضع حزب‌الله لبنان را بعد از این که نیروهای اسرائیلی هدف تیراندازی قرار گرفتند، موشک‌باران کرده است.

اخبار بین الملل- رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که بالگردهای جنگی اسرائیل بر فراز شهرک صهیونیست‌نشین شتولا به سمت اهدافی در جنوب لبنان شلیک کرده‌اند.

بعد از تحولات امنیتی شب گذشته در مرزهای سرزمین‌های اشغالی و لبنان شبکه 13 تلویزیون اسرائیل گزارش داد که روند زندگی شهرک‌نشینان در مناطق شمالی فلسطین اشغالی به حالت طبیعی بازگشته است.

در جریان حملات دیشب مناطقی از رویسات العلم در بخش کفرشوبا با بمب‌های فسفری آتش‌زا که از جمله سلاح‌های نامتعارف به شمار می‌رود توسط رژیم صهیونیستی موشک باران شد.

در همین ارتباط، شبکه خبری المیادین گزارش داد که رژیم صهیونیستی بیش از 30 گلوله منور در مرز لبنان شلیک کرده است.

به گفته منابع اسرائیلی، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای بررسی تحولات امنیتی در مرز فلسطین اشغالی با لبنان نشست فوق العاده برگزار می‌کند.

تنش‌ها اخیرا در مناطق مرزی لبنان و فلسطین در پی حملات رژیم صهیونیستی به نزدیک فرودگاه بین المللی دمشق در تاریخ بیستم جولای گذشته و شهادت «علی کامل محسن» از نیروی مقاومت لبنان، بالا گرفته است.

سید حسن نصرالله در سخنرانی اخیر خود به مناسبت چهاردهمین سالروز پیروزی مقاومت در جنگ 33 روزه گفت که «حزب الله شهادت علی کامل محسن را بی پاسخ نخواهد گذاشت و اسرائیلی‌ها منتظر بمانند».