حزب‌الله از این به بعد مرزهای شمالی را به جبهه‌ای فعال تبدیل می‌کند

شبکه 13 رژیم صهیونیستی در گزارشی خبر داد که این رژیم صحبت‌های «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله  لبنان  را کاملا جدی می‌گیرد.

اخبار بین الملل- بر اساس گزارش رسانه‌های صهیونیستی، حزب‌الله از این به بعد مرزهای شمالی سرزمین‌های اشغالی را به خط مقابله فعال تبدیل خواهد کرد.

سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله  لبنان در سخنان امروز خود به مناسبت عاشورای حسینی به شرایط مناطق مرزی با فلسطین اشغالی در جنوب لبنان اشاره کرد و گفت که چند هفته گذشته، حملات رژیم صهیونیستی به اطراف فرودگاه دمشق موجب شهادت تعدادی از جمله «علی کامل محسن» شد و حزب‌الله در این باره به روش خود پایبند است.

او تأکید کرد که هدف حزب‌الله انتقام خون «علی کامل محسن» نیست، بلکه به دنبال مجازات قاتلان و تثبیت موازنه پاسخگویی از سال ۲۰۰۶ به این سو است و اینکه رژیم صهیونیستی که خود را قوی‌ترین ارتش منطقه می‌داند و اکنون تمامی مواضع خود را تخلیه و گشت‌های خود را لغو کرده و به جای نظامیان از پهپادها بهره می‌برد و در نگرانی بالایی به سر می‌برد، جزئی از همین مجازات است.

او در این باره گفت که اگر حزب‌الله می‌خواست پاسخ دهد و با آن روحیه خود را بالا ببرد یا مانور رسانه‌ای بدهد، همان روز اول این کار را می‌کرد، اما حزب‌الله به دنبال کار رسانه‌ای نیست، بلکه به دنبال تثبیت معادله و موازنه است و اسرائیل باید بفهمد که اگر یکی از نیروهای حزب‌الله را به شهادت برساند، یکی از نیروهایش کشته خواهد شد.

سید حسن نصرالله افزود: «ما به دنبال کار تبلیغاتی نیستیم، بلکه به دنبال یک سرباز اسرائیلی هستیم تا او را بکشیم. ما عجله‌ای نداریم. اما آن‌ها همچون موش تمامی سربازان خود را مخفی کرده‌اند و این نقطه قوت مقاومت است.»