استعفای مقام ارشد صهیونیستی از سمت خود

به نقل از هاآرتص، «شائول مریدور» رئیس اداره بودجه در وزارت خزانه‌داری رژیم صهیونیستی ، در اعتراض به ضعف مدیریت «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم، و بحران اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا از مقام خود کناره‌گیری و استعفا کرد.

اخبار بین الملل- این مقام ارشد صهیونیست‌ها درباره استعفای خود گفت: «در سال‌های آتی شاهد آن خواهیم بود که اسرائیل بهای سنگینی را در سایه شیوع کرونا و بحران اقتصادی ناشی از آن بپردازد.»

رئیس اداره بودجه پیش‌تر نیز از نتانیاهو به دلیل تصمیمش برای توزیع چک میان خانواده‌های صهیونیستی برای مقابله با چالش‌های بحران کرونا، انتقاد کرده است.

هفته‌های گذشته سرزمین‌های اشغالی در اعتراض به سیاست‌های نتانیاهو شاهد اعتراضات گسترده‌ای بوده است. روز گذشته اخبار حاکی از آن بود که هزاران تن از ساکنان رژیم اشغالگر بار دیگر در مقابل محل اقامت بنیامین نتانیاهو تجمع کردند.

بر این اساس، معترضان خشمگین نتانیاهو را به فساد مالی ، سوء استفاده از قدرت و ناتوانی در مدیریت شیوع ویروس کرونا متهم کردند و خواستار استعفای او از سکانداری نخست‌وزیر اسرائیل شدند.

هزاران معترض با در دست داشتن پلاکاردهایی، خواستار زندانی شدن نتانیاهو شدند. پلیس رژیم صهیونیستی با حضور در مقابل محل اقامت نتانیاهو در قدس اشغالی، مانع از نزدیک شدن معترضان به این محل شد.

خشم عمومی به علت فساد علیه نتانیاهو که ماه مه در ارتباط با رشوه‌خواری، فریبکاری و خیانت در امانت محاکمه شد، تشدید شده است.