مدیریت جهادی قالیباف و عصبانیت لیبرال ها

محمد باقر قالیباف به خوزستان سفر کرد تا بازدید و نظارت میدانی برای حل مشکلات مردم این منطقه داشته باشد. 

اخبار سیاسی- قالیباف در این سفر نکات کلیدی بسیاری عنوان کرد اما مهمترین و شاه کلید صحبتهای رئیس مجلس آنجا بود که گفت:"مسئولان دین شان را به مردم خوزستان ادا نکرده‌اند"

به گزارش افکارنیوز، اینکه قالیباف در این سفر پای درد و دل مردم نشست و به شکل رو در رو با مردم صحبت کرد نشان می دهد می توان مسئولیت داشت و صندلی مدیریتی خود در تهران را رها کرده و برای حل مشکلات مردم سفر کرد.

این روحیه جهادی حالا با بازتابهای مختلفی در فضای مجازی و بین مردم مواجه شده اند و بسیاری از مردم این کار قالیباف را تحسین کرده اند.

قالیباف بارها و بارها نشان داده برای کار کردن بهانه نیاز نیست بلکه باید به مردم بها داد، متاسفانه در سالهای اخیر مسئولان رده بالای دولتی کمتر در میان مردم حاضر شده و رو در رو با آنها سخن گفته اند.

اقدام قالیباف اما باعث عصبانیت اصلاح طلبان و لیبرال ها شده تا جایی که در رسانه های اصلاح طلب سفر رئیس مجلس را نقد کرده اند. روزنامه اصلاح طلب شرق در مطلبی نوشته که " رصد رفتار نمایندگان مجلس یازدهم تا اینجای کار نشان می‌دهد که آنها چندان با وظایف نمایندگی آشنا نیستند یا اگر هستند، رفتارهایی از خود بروز می‌دهند که شائبه هیجان‌زدگی و ویترینی دارد... چند روز پیش هم تعدادی از نمایندگان تهران راهی خوزستان شده بودند تا ماجرای تجمع کارگران نیشکر هفت‌تپه را پیگیری کنند؛ کاری که مربوط به حوزه نمایندگی نمایندگان خوزستان است و نوعی تداخل یا دخالت در حوزه نمایندگی محسوب می‌شود. کارگران نیشکر هفت‌تپه موکلان نمایندگان تهران نیستند."

اما از اصلاح طلبان باید سوال پرسید آیا نمایندگان مجلس مگر نماینده کل ملت ایران نیستند؟ اینکه قالیباف به خوزستان در این گرمای شدید سفر کرده نشان داده می توان از زیر باد کولر فارغ شد و تمام تلاش خود را برای حل مشکلات مردم انجام داد. مردم ولی نعمتان این انقلاب و نظام مقدس هستند و هر مسئولی در هر مقامی از نزدیک با مشکلات آنها آشنا شود و برای حل آن تلاش کند وظیفه خود را انجام داده است.

اینکه نمایندگان مجلس قبلی به جای پرداختن به مشکلات مردم به فکر سلفی با خانم موگرینی بودند و در همین خوزستان مشکلات آب و هوا و ... وجود داشت نشان می دهد مدیریت لیبرال ها و نگاهشان به مردم فقط نگان انتخاباتی بوده و به فکر رای آوردن در انتخابات های مختلف هستند.

مردم تلاش خالصانه و جهادی را می بینند و امید دارند مسئولان با چنین روحیه ای کار کنند.

اینکه رسانه های اصلاح طلب به دنبال ایجاد انشقاق در میان جریان انقلابی در کشور و مردم را نسبت به مجلس یازدهم بد بین کنند موضوع جدیدی نیست. اصلاح طلبان تمام ظرفیت خود را به کار گرفته اند تا چهره قالیباف را تخریب و امید مردم به مجلس یازدهم را قطع کنند اما مردم عملکردها را می بینند و به همین دلیل است که اصلاح طلبان در انتخابات مجلس یازدهم قافیه را واگذار کردند .