ترامپ: بایدن حتی نمی‌داند زنده است یا نه!

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، در ادامه حملات توئیتری به جو بایدن ، نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری ادعا کرد که وی «حتی نمی‌داند زنده است یا نه.»

اخبار بین الملل- ترامپ همچنین بار دیگر ضمن مطرح کردن ادعای خود مبنی بر اینکه معاون رئیس جمهور پیشین آمریکا در مناظره خود با برنی سندرز، سناتور دموکرات ایالت ورمونت نوعی داروی روان‌گردان استفاده کرده است، رد کرد و اعلام کرد بایدن باید پیش از مناظره با او آزمایش دهد.

پیش از این، رئیس جمهور آمریکا شایعات را درباره این که سکته‌های مغزی خفیف علت مراجعه برنامه ریزی نشده وی به بیمارستان در سال گذشته میلادی بوده است، رد کرد و این ادعا‌ها را «اخبار جعلی» خواند.

ترامپ در رقابت‌های انتخاباتی سال ۲۰۱۶ نیز همین ادعا را در خصوص هیلاری کلینتون، نامزد دموکرات‌ها مطرح کرد و درخواست کرد پیش از مناظره آزمایش دهد.

بایدن در ۱۱ مناظره مقدماتی شرکت کرد، بیشتر آن‌ها در جمع مخاطبان زیادی بوده است، اما آخرین آن در ۱۵ مارس فقط در برابر سندرز بود. ستاد انتخاباتی ترامپ ماه‌های اخیر با ادعای اینکه بایدن از نظر ذهنی کاهش یافته است، کلیپ‌های ویرایش شده‌ای را منتشر کرده که نشان می‌دهد وی در مناظراتش مدام دست و پای خود را حرکت می‌دهد.