سفر «محمد بن زاید» ولیعهد امارات به قدس اشغالی

 رسانه های رژیم صهیونیستی به نقل از یک مقام اماراتی گزارش دادند که « محمد بن زاید » ولیعهد ابوظبی به زودی به قدس اشغالی سفر خواهد کرد.

اخبار بین الملل- این مقام اماراتی نیز گفت که توافق سازش ابوظبی با تل آویو طی ماه جاری میلادی در کاخ سفید به امضا خواهند رسید.

شبکه 13 رژیم صهیونیستی دو روز پیش گزارش داد که هنوز تاریخ نهایی مراسم امضای توافق سازش در واشنگتن نهایی نشده اما انتظار می‌رود که این تاریخ در طول هفته‌ای باشد که 14 سپتامبر (24 شهریور) آغازگر آن است.

دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی پیشتر از خطوط هوایی «ال‌آل» این رژیم خواسته تا یک هواپیمای مسافربری را در حالت آماده باش برای پرواز احتمالی شنبه شب آینده یا روز بعد از آن قرار دهد.

در همان زمان،‌ آمریکا و رژیم صهیونیستی در حال ادامه رایزنی‌ها با دیگر کشورهای عربی به ویژه بحرین و سودان هستند تا پیش از امضای توافق سازش با امارات در واشنگتن، توافقی با این دو کشور حاصل شود. اما هنوز مشخص نیست که این موضوع امکان پذیر باشد.

اگر تا آن تاریخ توافق‌های دیگری حاصل نشود، انتظار می رود که کاخ سفید سفیران کشورهای عربی زیادی از جمله کشورهایی که روابط دیپلماتیک با رژیم صهیونیستی ندارند را دعوت کند تا نشان دهد که این توافق با حمایت گسترده کشورهای عربی همراه بوده است.