تقی‌پور: بورس رنج دیگری را به رنج‌های مردم اضافه کرد

رضا تقی پور نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی صبح امروز (چهارشنبه 19 شهریور) در نطق میان دستور خود در صحن علنی مجلس اظهار داشت: در حاکمیت فضای سایبری کشور مثل حاکمیت داد‌ه‌ها، اطلاعات، فضای الکترومغناطیسی و... خلاءهای جدی داریم.

اخبار سیاسی- وی تأکید کرد: مجلس یازدهم وظیفه دارد با توجه به آثار چشمگیر فضای مجازی در همه ابعاد زندگی فردی و اجتماعی لزوم بهره گیری حداکثری از فرصت‌های ناشی از آن در جهت پیشرفت همه جانبه کشور و ارائه خدمات گسترده و مفید به اقشار گوناگون مردم، گسترش و عمق بخشی به اقتصاد دیجیتال دانش بنیان و برنامه ریزی همه جانبه برای بهبود شرایط کسب و کار مرتبط با فناوری‌های مجازی و بهره گیری از فرصت‌های این فضا به سرعت قوانین لازم را در این حوزه تدوین کند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس اظهار داشت: با ناکارآمدی دولت در عرصه‌های مختلف دچار رنج و مشقت مردم در همه ابعاد زندگی هستیم.

وی با بیان این که رشد فزاینده شاخص‌های بورس در بازار سرمایه، اقتصاد ملی را با رکود تورمی و بی ثباتی در بازار کالا و ارز مواجه کرده است، گفت: دولت با طرح مسائل انحرافی مثل پیش فروش نفت بدون مجوز قانونی به مثابه رقیبی برای سهام زمینه‌های کاهش قیمت سهام را به وجود آوردند و ما امروز شاهد این هستیم که رنج دیگری به رنج‌های مردم اضافه شده است.