تهدیدهای ترامپ جنبه تبلیغاتی دارد

 سید کریم حسینی به تهدید نظامی کشورمان از سوی ترامپ اشاره کرد و گفت: آمریکایی‌ها در این 40 سال اخیر از اینگونه حرف‌ها زیاد علیه کشورمان زدند و از آن روز تا به الان هم هرچه گفتند ادعایی توخالی و پوچ بیشتر نبوده؛ چرا که این‌ها توان رویارویی با ملت ایران را ندارند.

وی در ادامه افزود: در حال حاضر هم که ترامپ اینچنین حرفی را به زبان آورده در حقیقت جنبه تبلیغاتی دارد و می‌خواهد با مطرح کردن چنین مسائلی سبد رای خود را پر کند و از این طریق مجددا وارد کاخ سفید شود.

این نماینده مردم در مجلس به تهدیدات نظامی ترامپ علیه کشورمان اشاره و تاکید کرد: تهدیدات ترامپ را باید جوک تلقی کرد؛ زیرا رئیس‌جمهور آمریکا می‌داند که جرات و جسارت انجام دادن چنین اقدامی را ندارد؛ چرا که اگر این‌ها بخواهند شروع کننده جنگ باشند متوجه خواهند شد که پایان این معرکه دست خودشان نخواهد بود.

نماینده مردم اهواز در مجلس در ادامه افزود: بالاخره همگان در جریان قدرت بالای سیستم دفاعی ما هستند؛ اگرچه ما به دنبال جنگ با هیچ کشوری نیستیم و فقط با بروز کردن تجهیزات دفاعی این پیام را به دشمنان مخابره می‌کنیم که فکر و خیال باطلی در سر خود پرورش ندهند.

حسینی تصریح کرد: ملت ما مقاوم و جسور هستند و در برابر هر گونه تهدیداتی نیز ایستادگی خواهند کرد و پاسخ دندانشنکی را به یاوه‌گویان خواهند داد؛ بنابراین اظهارات ترامپ نسنجیده و غیرعقلانی هستند.