بزرگترین حرکت جبهه پایداری علیه جریان انحرافی!
سرویس سیاسی افکار نیوز -

با وجود اینکه اعضای پایداری خود را منتسب به علامه مصباح یزدی می دانند و ایشان هم علت حمایت معنوی خود از آنها را ممانعت از غلتیدن جریان مدافع احمدی نژاد به دامان جریان انحرافی دانسته اند، کارنامه این تشکل سیاسی آنچنان از مقابله جدی با جریان انحرافی به سرکردگی مشایی خالی است که سیلی آقای زارعی به گوش کارمند دکتر(!) رحیمی را مهمترین مصداق مبارزه خویش با انحراف دانسته اند!

به گزارش افکارنیوز، آقای مهندس محصولی پشتیبان و حامی اصلی جبهه پایداری در پشت صحنه سیاست، برای تطهیر تشکل وابسته به خود از اتهام سکوت در برابر انحراف اینگونه استدلال کرده است:



بولتن " استقامت در منطقه ممنوعه " ص ۵۳

این ادعا در حالی مطرح می شود که همه می دانند اساسا آقای رحیمی در گروه مشایی، بقایی، موسوی، احمدزاده و … جایگاهی ندارد و با مشکلات دیگری دست به گریبان است که ربطی به مسائل گروه معروف به جریان انحرافی ندارد.

به گفته برخی نمایندگان مجلس هشتم، مشکل نخست محمدرضا رحیمی مدرک دکتری تقلبی وی مانند مدرک مرحوم کردان است: «اینکه معاون رئیس جمهور اعلام کرده از کسانی که نسبت به مدرک کردان تشکیک می کنند شکایت خواهد کرد به این دلیل است که خود آقای رحیمی چنین مدرکی دارد.»

به گزارش افکار نیوز، مشکل دوم رحیمی را محسنی اژه ای سخنگوی قوه قضاییه در کنفرانس مطبوعاتی آذرماه ۸۹ خویش به صراحت و درباره اتهام او به مشارکت در پرونده فساد اقتصادی شرکت بیمه ایران اینگونه خبر داده است: «در مورد معاون اول، اتهام متوجه ایشان است ولی این اتهام باید رسیدگی شود تا ببینیم منجر به محکومیت یا تبرئه ایشان می‌شود … در حال حاضر با توجه به اظهارات سایر متهمان، اتهام متوجه ایشان هست ولی اینکه این اتهام ثابت بشود یا نه باید در جریان دفاعیات ایشان قرار بگیریم.»

دادستان کل کشور در کنفرانس مطبوعاتی دیگری بازهم این مطلب را تایید و از شکایت رحیمی از خود به دلیل اعلام اتهام وی خبر داد: «آقای رحیمی از من شکایت کرده است. البته مهم هم نیست اتهام چه بوده. در یکی از نشستهای قوه قضاییه یکی از خبرنگاران سئوال کردند آیا اتهامی متوجه ایشان یعنی معاون اول رئیس جمهور هست یا نه؟ من در جواب گفتم این شخصی که نام بردید بر اساس اظهارات دیگران و متحویات پرونده اتهامی متوجه ایشان است ولی لازم است ایشان بیاید و از خود دفاع کند.»

حال معلوم نیست جبهه پایداری چرا برخورد فیزیکی با کارمند رحیمی بجای مقابله با خود او و رئیس جمهور حامی وی را سر دست گرفته و مقابله با جریان انحرافی جا زده اند؟! ضمن اینکه چرا آنها زدن سیلی به گوش فرد ضعیفتر را که ناچار به اجرای دستور مافوق خود بوده کافی دانسته و مانند برخی نمایندگان دیگر اعتراض خود را متوجه عوامل اصلی ماجرا نکرده اند؟

هر چند از کسانی که پاسخ احمدی نژاد در مجلس به سوال درباره خانه نشینی ۱۱ روزه اش را قانع کننده می دانند انتظار چندانی هم نمی رود. گفتنی است این خانه نشینی در مقابل حکم مقام معظم رهبری مبنی بر ابقای وزیر اطلاعات که با فشار جریان انحرافی برکنار شده بود رخ داد و احمدی نژاد در مجلس از اساس آن را منکر شد!