علیرضا رزم حسینی وزیر صمت شد/ ۱۷۵ رای موافق ۸۰ مخالف

 وزیر اطلاعات، وزیر آموزش و پرورش و معاون پارلمانی رئیس جمهور به همراه علیرضا رزم حسینی وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت در جلسه علنی مجلس حاضر شدند و مجلس وارد دستور کار بررسی صلاحیت و برنامه‌های وزیر پیشنهادی صنعت شد.

متفکر آزاد عضو هیأت رئیسه مجلس هم عدم حضور رئیس جمهور در این مجلس را اعلام کرد و گفت: طبق آیین‌نامه یک ساعت فرصت برای دفاع رئیس جمهور از وزیر پیشنهادی پیش‌بینی شده که با توجه به عدم حضور ایشان از آن عبور می‌کنیم.

در ادامه حجت‌الله فیروزی سخنگوی کمیسیون صنایع به ارائه گزارشی از برنامه‌های وزیر پیشنهادی پرداخت.

رئیس‌جمهور برای دفاع از «رزم حسینی» در مجلس حاضر نشد

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: طبق قانون رئیس جمهور یک ساعت فرصت دفاع از وزرای پیشنهادی را دارد که روحانی در جلسه امروز حضور نیافت.

دلخوش: دولت حرمت وزرا را حفظ کند

نماینده صومعه‌سرا در مجلس گفت‌:‌اگر دولت حرمت مجلس را نگه نمی‌داد حداقل تلاش کند حرمت وزرا را نگه دارد.

سلیمی: برگزاری جلسه رای اعتماد وزرا بدون حضور رئیس‌جمهور خلاف قانون است

عضو هیأت رئیس مجلس با بیان اینکه برگزاری جلسه رای اعتماد وزرا بدون حضور رئیس‌جمهور طبق آئین‌نامه داخلی مجلس خلاف قانون است،‌گفت: ‌چرا ستاد ملی کرونا فقط درباره عدم حضور رئیس‌جمهور مصوبه دارد و نظری درباره دیگر سران قوا نداشته است.

مخالفت یک نماینده با رزم حسینی

نماینده گرمسار در مجلس با بیان اینکه وزیر پیشنهادی صمت2 دهه در خارج از کشور زندگی می‌کرده و نمی‌تواند دم از مردم داری و نظام بزند گفت: ملاقات‌هایی از سوی افراد فاسد کنار رزم‌حسینی با برخی مسئولین و نمایندگان مجلس صورت گرفته است.

فراکسیون نیروهای انقلاب درباره وزیر پیشنهادی «صمت»به جمع بندی واحد نرسید

سخنگوی فراکسیون جبهه نیروهای انقلاب اسلامی گفت: فراکسیون درباره رأی اعتماد به وزیر پیشنهادی «صمت» به جمع‌بندی نهایی نرسید و تصمیم‌گیری درباره رأی اعتماد به وی به اعضای فراکسیون در جلسه علنی پارلمان سپرده شد.

کمیسیون صنایع صلاحیت رزم حسینی را تأیید کرد

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن گفت: کمیسیون صنایع صلاحیت رزم حسینی برای تصدی در وزارت صنعت،‌ معدن و تجارت را مورد تأیید قرار می‌دهد.

رزم حسینی جهادی است نه جناحی

علی اصغر عنابستانی، نماینده مردم سبزوار در موافقت با وزیر پیشنهادی صمت، گفت: رزم حسینی جهادی است نه جناحی. رزم حسینی پشت میز بشین نیست و همواره آن سوی میز بوده است.

هیچ ایرادی به رزم‌حسینی درباره حضورش در جبهه وارد نیست

محمدحسین فرهنگی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در مخالفت با وزیر پیشنهادی صمت، گفت: هیچ ایرادی به رزم‌حسینی درباره حضورش در جبهه وارد نیست اما تقاضای بنده از موافقان وی آن است که لطفاً از نام سردار سلیمانی در این زمینه استفاده نکنند.

رزم‌حسینی: شرمنده مردم هستیم که سفر‌ه‌شان کوچک شده است

گزینه پیشنهادی وزارت صمت با ابراز شرمندگی از کوچک شدن سفره مردم گفت: اصلاح سیاست‌های تنظیم بازار و حذف واسطه‌ها به منظور توزیع مناسب اجناس و عدم دست زدن به قیمت‌ها جهت پرهیز از التهاب در بازار ضروری است.

«رزم حسینی» برای برون رفت از مشکلات کنونی وزارت صمت برنامه دارد

نماینده مردم ورامین در مجلس گفت: وزیر پیشنهادی صمت برنامه‌های جدی برای برون رفت از مشکلات کنونی کشور دارد و وی باید ساماندهی صنعت خودرو را در دستور کار خود قرار دهد.

رزم حسینی وزیر و مدیر دولتی نیست بلکه وزیر و مدیر حاکمیتی است

نماینده مردم نیشابور در مجلس گفت: عملکرد رزم حسینی در استانداری خراسان رضوی موفق بوده است زیرا دارای روحیه جهادی، تعامل گرا، حر و آزاده، شخصیتی مستقل و نگاه کارشناسی همراه با تعامل است.

مخالف وزیر پیشنهادی صمت: رزم حسینی می تواند با واردات بی رویه مقابله کند؟

نماینده مردم خرم آباد در مجلس گفت: رزم حسینی به بخش خصوصی و واردات ماشین سنگین دلبستگی دارد و با این شرایط سوال ما این است که آیا وی می‌تواند با واردات بی رویه مقابله کند.

«رزم ‌حسینی» وزیر صمت شد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز، به «علیرضا رزم‌ حسینی» برای تصدی وزارت صنعت، معدن و تجارت رأی اعتماد دادند.