«رزم حسینی» برای برون رفت از مشکلات کنونی وزارت صمت برنامه دارد

  حسین نوش آبادی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در موافقت با وزیر پیشنهادی صمت ، گفت: با توجه به وضعیت آشفته بازار و نابسامانی در بخش های صنعت، معدن و تجارت باید وزیری با تجربه و توانمند برای تصدی وزارت صمت انتخاب شود.

وی بیان کرد: مردم انتظار دارند که بازار مدیریت شود و در توزیع کالاهای اساسی، عدالت وجود داشته باشد که این مسئله مستلزم حذف انحصار در واردات کالا و مبارزه با رانت خواران است.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: احیای واحدهای صنعتی و تولیدی و تأمین مواد اولیه برای واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل تولیدی باید در اولویت وزیر جدید صمت قرار گیرد و همچنین وزیر صمت باید از ظرفیت کشور برای جهش تولید استفاده کند.

نوش آبادی با بیان اینکه وزیر آینده صمت باید بازار خودرو را ساماندهی کند، گفت: فعال کردن دیپلماسی اقتصادی، توسعه صادرات و مبادلات مرزی، جلوگیری از فساد اداری و حذف رانت خواری و همچنین استفاده از نیروهای انقلاب و جوانی باید جز برنامه های اصلی وزیر صنعت، معدن و تجارت در آینده باشد.

وی گفت: رزم حسینی در بخش های مختلف اجرایی و اقتصادی، فعالیت داشته و نقش برجسته ای در حوزه دفاعی و عملیاتی در دوره دفاع مقدس ایفا کرده است.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: رزم حسینی برای برون رفت وزارت صمت از مشکلات کنونی برنامه های مناسبی دارد و تقاضای بنده از نمایندگان آن است که وزارت صمت را از بلاتکلیفی نجات دهند.