مسئولان در سیستان و بلوچستان با توان بیشتری در جهت خدمت به محرومان تلاش کنند

آیت‌الله عباسعلی سلیمانی پیش از ظهر امروز در دیدار فرماندار و اعضای شورای اداری شهرستان زاهدان  اظهار داشت: باید در سال جدید با توان بیشتری در جهت خدمت به مردم به ویژه محرومان تلاش شود البته کار باید با برنامه و انگیزه الهی انجام شود و بدون حساب و کتاب نتیجه مثبت نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه اگر در کارها عاقبت‌اندیشی نباشد، خسران به دنبال دارد، افزود: مقام معظم رهبری امسال را سال اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل نام‌گذاری کرده است، باید برنامه داشت چراکه حل مشکلات اقتصادی و حل معضلات اشتغال و بیکاری در گرو تدبیر و تلاش مسئولین است.

امام جمعه زاهدان با بیان اینکه باید زمینه را برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی فراهم کنیم، ادامه داد: باید مدیران شهرستان، بهره‌وری خود را ارتقاء بدهند و با برگزاری نشستهای تخصصی، توان فکری و عملی خود را افزایش بدهند و هماهنگی‌ها و هم فکری‌ها درشهرستان تقویت شود.

 فرماندار زاهدان  نیز در این  دیدار با اشاره به سال اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل گفت: مسئولان باید با شناسایی نقاط ضعف و قوت سال گذشته و محور قرار دادن ارتقاء وضعیت اقتصادی مردم، با مدیریت صحیح  در راستای آرمانهای والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران  گام بردارند.

مجتبی خانجانی با تاکید بر نقش محوری مردم در تحقق شعار سال، افزود: تکیه بر فرامین دینی، ولایتمداری و تلاش برای عدم وابستگی به سایر کشورها از مهمترین نقاطی است که باید مورد توجه آحاد مردم قرار گیرد.