۶۲ پروژه آسفالت و بهسازی معابر در سیستان انجام شد

حمیدرضانوری  با اشاره به نام‌گذاری سال 95 توسط مقام معظم رهبری باعنوان اقتصادمقاومتی، اقدام وعمل  اظهار داشت: در سال گذشته پروژه آسفالت و بهسازی معابر سیستان با هدف مناسب سازی سطوح کوچه و خیابان‌ها، پل‌های عرضی و… در چند فاز به اجرا رسیده است.

شهردار زابل با اشاره به اینکه در این مدت 62 پروژه آسفالت و بهسازی در سیستان اجراشده است، گفت: آسفالت و بهسازی بلوار امام رضا(ع)، خیابان طالقانی، بلوار ولیعصر(عج)، بلوارشهید حیدر شهرکی، بلوار مدرس، بلوار مصطفی خمینی، بلوار مدرس، خیابان پاسداران، بلوارکارگر و باهنر از جمله اقدامات شهرداری دربحث بهسازی و آسفالت معابر این شهر بوده است.

وی افزود: عملیات لکه‌گیری معابراصلی و فرعی سطح شهر با هدف بهبود وضعیت تردد خودرو‌ها و ایمنی در تردد شهروندان و رسیدن به استانداردهای مطلوب به میزان 21 هزار و 420 مترمربع انجام شده‌است.

نوری  تصریح کرد: بهبود شرایط آسفالت در شهرها به درآمدهای شهرداری ارتباط دارد و مردم نیز در پرداخت به موقع عوارض شهرداری این نهاد را در بهبود خدمات کمک کند.

وی همچنین از نصب سرعت‌گیر در خیابان‌های اصلی و فرعی شهر نیز خبر داد وخاطرنشان کرد: در این مدت انجام 1890 مورد رنگ‌آمیزی وخط‌کشی محل عبور عابر پیاده از جمله طرح‌های اجراشده توسط شهرداری است.

شهردار زابل در ادامه فعالیتهای شهرداری 303 هزار متر از انهار سطح شهر لایروبی شده است و سرویس و تنظیم تابلو فرماندهی 25 مورد، نصب انواع پرچم رنگی789 نصب انواع سرتابلو معابر راهنمایی ورانندگی245رفع اتصالی خطوط برق وتلفن 1576 از دیگراقدامات شهرداری است.

نوری همچنین از نصب 8 تندیس در نقاط مختلف شهر زابل خبرداد و افزود: نصب المان سقا درگلزار شهداء، نصب تندیس پروانه در میدان آزادگان، نصب ست ورزشی و وسایل بازی و نیمکت در بوستان یاس از جمله تندیسهای نصب شده در سطح شهر است.

وی تصریح کرد: شهرداری سیستان در سال گذشته همچنین تعمیر وسایل بازی، جدول‌بندی، رنگ‌آمیزی جداول و دیواره‌های شهر را انجام داده است.