سیل به زیرخسارت‌های سیستان و بلوچستان ۴۷ میلیارد ریال خسارت زد

مسعود مالکی ظهر امروز در دومین جلسه کارگروه تخصصی حمل و نقل شریان‌های حیاتی و بلایای جوی و طوفان، اظهار داشت: خسارتهای ناشی از سیل  47 میلیارد ریال و صدمات به دستگاههای سنگین و نیمه سنگین که در محل بحران دچار صدمه شدند 3 میلیارد ریال بوده است.

مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: اداره‌کل راه و شهرسازی با کمک دیگر ادارات و راهداران عزیز و سختکوش اقداماتی برای پیشگیری از انسداد مسیرها در محورهای مواصلاتی قبل از بحران و جلوگیری از انباشته شدن ماسه‌ها انجام داده و مفید واقع شد و از افزایش میزان خسارت‌های وارده جلوگیری کرده است.

مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان میزان خسارت‌های ناشی از سیل را 47 میلیارد ریال و صدمات به دستگاه‌های سنگین و نیمه سنگین که در محل بحران دچار صدمه شدند را 3 میلیارد ریال اعلام کرد.

وی با اشاره به اینکه این اداره با کمک ادارات و راهداران عزیز میزان خسارات  وارده از جمله سیل و ماسه روبی را کاهش داده و سرعت کار جهت مهار سیل و تردد روان در محورهای مواصلاتی را برای ما آسان نموده، افزود: چون از لحاظ تأمین اعتبار در محدودیت هستیم نظرات و فکر و اندیشه های خوب جهت غلبه بر مشکلات فعلی به ما کمک می‌کند.

در پایان این جلسه بعد از گفتگوهای مختلف در زمینه راه آهن، هواشناسی، فرودگاه هوایی، حمل و نقل جاده‌ای، آمار تصادفات و تلفات، مصوباتی اتخاذ شد.