کشف 265 کیلوگرم تریاک در درگیری با قاچاقچیان مسلح

دوستعلی جلیلیان اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر ایرانشهر در راستای مبارزه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ با استفاده از اقدامات اطلاعاتی و پشتیبانی فنی، یک باند بزرگ توزیع مواد مخدر را شناسایی کردند.

وی با بیان اینکه پس از انجام اقدامات تخصصی و اشراف اطلاعاتی، یک دستگاه خودروی پژو 405 متعلق به اعضای این باند در محور ایرانشهر ـ نیکشهر شناسایی شد، افزود: ماموران به راننده خودرو دستور ایست دادند و وی بدون توجه به دستور پلیس از محل متواری شد.

جلیلیان تصریح کرد: در این عملیات، ماموران خودرو مورد نظر را پس از تعقیب و گریز توقیف و ضمن دستگیری یک قاچاقچی مقدار 160 کیلو تریاک را کشف کردند.

وی با اشاره به عملیاتی دیگر و درگیری مسلحانه ماموران با قاچاقچیان مسلح، افزود: قاچاقچیان به دلیل ناتوانی در مقابله با ماموران، با به جا گذاشتن دو خودرو حامل 105 کیلوگرم تریاک از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر با اشاره به تلاش ماموران برای دستگیری این قاچاقچیان خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با اشراف کامل اطلاعاتی و حضور کامل در تمام حوزه استحفاظی، قاچاقچیان را در رسیدن به اهداف پلید خود ناکام خواهد گذاشت.