انهدام 2 گروهک تروریستی در سیستان و بلوچستان

سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: صبح امروز در مراسم صبحگاه عمومی هفته ناجا در ستاد فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان، اظهار کرد: برنامه‌های هفته ناجا با شعار «همه با هم برای امنیت و آرامش» همزمان با سراسر کشور در این استان نیز آغاز شده است.

 

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: نیروهای انتظامی و مرزبانی سیستان و بلوچستان در برخورد با هر نوع شرارت، ناامنی و قانون‌شکنی آمادگی کامل دارند.

 

وی ادامه داد: در سال‌جاری با اقتدار نیروهای انتظامی دو گروهک تروریستی در استان منهدم شد و 9 نفر از اعضای این گروهک‌ها به هلاکت رسیدند.

 

سردار رحیمی دستگیری نصیر بامری قاچاقچی بین‌المللی را یکی از بهترین اقدامات پلیس عنوان کرد و گفت: امسال به دنبال دستگیری این قاچاقچی، 9 نفر از سرشاخه‌های باند آن در سطح کشور دستگیر شدند.

 

وی گفت: سال گذشته در زمینه ترافیکی، سیستان و بلوچستان از رتبه سی‌ام کشور به رتبه اول ارتقاء یافت و حجم تصادفات نیز نسبت به گذشته کاهش یافته است.

 

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ضمن تشریح عملکرد 6 ماهه نیروی انتظامی از افزایش 43 درصدی انهدام باندهای مواد مخدر در استان خبر داد و گفت: امسال دستگیری اشرار، معاندان و وابستگان به گروهک‌ها 85 درصد افزایش داشته است.

 

وی گفت: در زمینه مبارزه با قاچاق کالا به طور جدی تلاش کرده‌ایم که امسال ارزش کالاهای کشف شده تا کنون 314 میلیارد ریال بوده است.

 

در پایان این مراسم تعدادی از خانواده‌ شهدای نیروی انتظامی مورد تجلیل قرار گرفتند.