رو سیاهی بر مقامات آل سعود باقی خواهد ماند

گروه سیاسی- نماینده مردم سراوان، سیب ، سورای و مهرستان در مجلس شورای اسلامی گفت: اعدام شیخ نمر از سوی رژیم آل سعود را به شدت محکوم می کنم.

به گزارش افکارخبر، هدایت الله میرمرادزهی با بیان این مطلب اظهار کرد: اعدام این روحانی برجسته شیعه به هیچ عنوان قابل قبول نیست و عربستان باید در این باره به جامعه جهانی و به ویژه مسلمانان پاسخگو باشد.

وی افزود: اسلام دین رأفت و مهربانی است و سنی و شیعه در این دین هیچ تفاوتی از نظر جایگاه با همدیگر ندارند.

وی تصریح کرد: عداوت، اختلاف، نفاق و ظلم به مسلمان از سوی برخی حکومت ها مانند عربستان سعودی اعمال می شود اصلا پایدار نخواهد بود و روزی به سر خواهد آمد.

وی تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران برخاسته از قرآن و اسلام است و زیر نظر مقام معظم رهبری اداره می شود که نمونه بسیار خوبی در میان کشورهای اسلامی است و دیگر کشورها باید ما را سرلوحه اداره امور و رفتار با سایر ادیان و ... قرار دهند.

وی بیان کرد: از نظر جمهوری اسلامی مسلمانان با یکدیگر برابر و یکسان بوده و سنی و شیعه بر دیگری رجحان ندارند اما متاسفانه آل سعود همواره تنها از اهل سنت حمایت کرده و در طول سالیان گذشته شیعیان را دشمن خود پنداشته است.

این نماینده اهل تسنن گفت: عربستان سعودی تاب انتقاد ندارد و به همین دلیل شیخ نمر را دستگیر و اعدام کرد اما باید بداند ظلم هیچ گاه پایدار نبوده و روزی به اتمام می رسد اما رو سیاهی برای مقامات آل سعود باقی خواهد ماند.

وی اظهار کرد: اعدام شیخ نمر نه تنها از سوی مسلمانان اهل تسنن بلکه در تما دنیا محکوم است و عربستان باید از این کار خود احساس شرم کند.