بازرسی مامورین انتظامی از مراسم‌های عروسی در شیراز

سردار احمد علی گودرزی ظهر چهارشنبه در دیدار مدیران استان با نماینده ولی فقیه در فارس تاکید کرد: طرح ارتقاء امنیت اخلاقی در شیراز شدت خواهد گرفت.

وی ادامه داد: طی چند روز گذشته وضعیت باغات اطراف شهر شیراز مورد بررسی قرار گرفته که با برنامه ریزی های انجام شده حدود ۵۰ نفر از مامورین مومن ومتعهد مراسم عروسی برگزار شده در این باغها را نظارت می کنند.

سردار گودرزی تصریح کرد: طرح امنیت اخلاق در شیراز ازمدتها قبل در حال انجام است که این مهم به درخواست مردم مومن شیراز بوده و به طور حتم در طی روزهای آینده طرح ارتقاء امنیت اخلاقی شدت بیشتری در شیراز خواهد داشت.

فرمانده انتظامی فارس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه ۷۰ درصد جرائم استان به طور مستقیم و یا غیر مستقیم با مواد مخدر در ارتباط است، گفت: یکی از برنامه ریزی ها و اولویت های ما در استان فارس برخورد با مواد مخدر است که در این راستا تمامی دستگاه ها باید همکاری لازم را داشته باشند.

وی در خصوص وضعیت تصادفات در استان فارس نیز افزود: با توجه به حجم زیاد جاده های استان فارس، وضعیت آمار تصادفات نیز مناسب نیست که در این خصوص باید فرهنگ ترافیکی برای مردم تعریف و تاکید کرد.